2

اوباما از احزاب امریکا خواست سریعا در رابطه با کسری بودجه به توافق برسند

  • کد خبر : 5842
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶

اوباما؛ خواستار سازش بین احزاب امریکایی اوباما از احزاب امریکا خواست سریعا در رابطه با کسری بودجه به توافق برسند رئیس جمهور امریکا می‌گوید حاضر است برای توافق با جمهوری‌خواهان جهت جلوگیری از هرگونه کوتاهی دولت در تعهدات مالی، مصالحه کرده و دست به فداکاری بزند. به گزارش خبرگزاری فرانسه باراک اوباما روز شنبه (۲۵ […]

اوباما؛ خواستار سازش بین احزاب امریکایی

اوباما از احزاب امریکا خواست سریعا در رابطه با کسری بودجه به توافق برسند
رئیس جمهور امریکا می‌گوید حاضر است برای توافق با جمهوری‌خواهان جهت جلوگیری از هرگونه کوتاهی دولت در تعهدات مالی، مصالحه کرده و دست به فداکاری بزند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه باراک اوباما روز شنبه (۲۵ تیر، ۱۶ جولای) در سخنرانی هفتگی خود هشدار داد اگر کنگره این کشور سقف بدهی را به منظور تجویز استقراض بیشتر برای دولت امریکا افزایش ندهد، یک فاجعه اقتصادی به بار خواهد آمد.

وی همچنین از قانون‌گذاران امریکایی خواست برای جلوگیری از هرگونه عدم رعایت تعهدات مالی از سوی امریکا در ماه اوت، به سرعت به توافق برسند.

رئیس جمهور امریکا همچنین گفت: “من مایلم برای حل این مشکل کاری را که لازم است انجام دهم حتی اگر این کار از نظر سیاسی متعارف نباشد؛ و من انتظار دارم رهبران کنگره نیز چنین تمایلی را برای سازش از خود نشان دهند.”

وی افزود: ” بیایید صادق باشیم. هیچ حزبی در این کشور بدون تقصیر نیست. هر دو حزب درباره این موضوع زیاد سخن گفته‌اند بدون این‌که کاری انجام دهند. این چیزی است که مردم را از دولت واشنگتن عصبانی می‌کند.”

اوباما در ادامه خاطر نشان کرد: “ما همه بخشی از یک کشور بوده و همه در این مشکل سهیم هستیم.”

بر پایه این گزارش، سقف بدهی امریکا در حال حاضر ۱۴ تریلیون و ۳۰۰ میلیارد دلار است و مقامات این کشور می‌گویند اگر این رقم تا تاریخ ۲ اوت افزایش نیابد، دولت در پرداخت تعهدات مالی خود ناتوان خواهد ماند.

وزارت خزانه‌داری امریکا نیز اعلام کرده است سقف بدهی باید افزایش یابد، در غیر این صورت دولت امریکا نخواهد توانست هزینه های خدمات درمانی، امنیت اجتماعی و دیگر کمک‌های دولتی را پرداخت کند و همچنین در پرداخت بهره اوراق قرضه نیز ناتوان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر