1

سیلویو برلوسکنی از انتشار کنندگان تصاویر شخصی اش شکایت کرد

  • کد خبر : 59421
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۱

سیلویو برلوسکنی با شکایت از یک مجله عامه پسند به نام “Oggi” که دست به انتشار تصاویر خصوصی وی در یکی از ویلاهایش در کنار چند زن زده است خواهان دریافت مبلغی معادل ۸۵ هزار پوند غرامت شده است.

سیلویو برلوسکنی از یک مجله زرد به اتهام انتشار یک سری دیگر از عکس‌های خصوصی وی شکایت کرد و خواهان دریافت ۸۵ هزار پوند غرامت شده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، این در حالی است که پیش از این یکی از مجله‌های متعلق به سیلویو برلوسکنی، نخست‌وزیر سابق ایتالیا اقدام به انتشار تصاویر خصوصی کیت میدلتون، همسر نوه ملکه انگلیس کرده بود.

سیلویو برلوسکنی با شکایت از یک مجله عامه پسند به نام “Oggi” که دست به انتشار تصاویر خصوصی وی در یکی از ویلاهایش در کنار چند زن زده است خواهان دریافت مبلغی معادل ۸۵ هزار پوند غرامت شده است.

این مجله با انتشار تصاویر خصوصی برلوسکنی در کنار چند زن در یکی از ویلاهایش تیتر زده است “حرمسرای برلوسکنی”.

یک مجله متعلق به امپراتوری رسانه‌ای برلوسکنی، سال گذشته میلادی اقدام به انتشار ۲۷ عکس خصوصی همسر نوه ملکه انگلیس و همسرش کرد.

اقدام این مجله بسیار جنجال برانگیز شد و زوج انگلیسی با انتشار بیانیه‌ای گفتند که این اقدام آنها را بهت زده و متاسف کرده است.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سیلویو برلوسکنی در اظهاراتی تاکید کرد: اگر حزب وی پیروز انتخابات ماه آینده در ایتالیا شود وی نخست‌وزیر ایتالیا نخواهد بود.

برلوسکنی در مصاحبه‌ای تلویزیونی تصریح کرد که آنجلینو آلفانو، وزیر سابق دادگستری و جانشین سیاسی وی گزینه او برای رهبری دولت آینده ایتالیا است.

وی افزود: اگر که ما پیروز انتخابات شویم نخست‌وزیر ایتالیا آنجلینو آلفانو خواهد بود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر