3

۶ سال حبس برای یک سیاستمدار جنجالی+تصویر

  • کد خبر : 82108
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

دادستان‌های ایتالیا خواستار مجازات شش سال حبس برای سیلویو برلوسکنی شده و وی را متهم به طراحی شبکه‌ای از روسپی‌ها متهم کردند.

 

 دادستان‌های ایتالیا همچنین خواهان آن شدند که سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر پیشین ایتالیا که هم‌اکنون در پارلمان این کشور سناتور است، از تصدی مناصب دولتی تا پایان عمر منع شود.
سیلویو برلوسکنی متهم به رابطه با یک روسپی زیر سن قانونی است. مهمانی‌های وی در سال ۲۰۱۰ در ویلای شخصی‌اش در شهر آرکور در اطراف شهر میلان برگزار می‌شده است.
برلوسکنی همچنین متهم است به اینکه پلیس شهر میلان را تحت فشار قرار داده تا این روسپی را که به اتهام دزدی در بازداشت بوده، آزاد کند و بدین منظور این توجیه بی‌پایه که وی نوه حسنی مبارک است، مطرح کرده است.
برلوسکنی هر دو اتهام خود را رد می‌کند و این روسپی با نام مستعار “روبی” نیز مدعی شده هرگز روسپی نبوده و با برلوسکنی رابطه نداشته است.
درخواست مجازات شش سال حبس از سوی ایلدا بوکاسینی، دادستان اصلی پرونده مطرح شده در حالی که برلوسکنی و حامیانش این دادستان را متهم به «غرض ورزی سیاسی» کرده‌اند.
بوکاسینی خطاب به دادگاه شهر میلان گفت: تردیدی نیست که روبی با متهم رابطه داشته و در ازای آن امتیازاتی را دریافت کرده است.
وی خاطرنشان ساخت: “روبی” که نام اصلی وی کریمه المحروق است در اوایل نوجوانی از خانه فرار کرده و از برلوسکنی بیش از ۵ / ۴ میلیون یورو پول دریافت کرده است.
به گفته بوکاسینی این دختر نوجوان یکی از چندین زن جوانی است که در مهمان‌های برلوسکنی تحت یک شبکه روسپی سازماندهی شده بود، به خدمت گرفته شدند.
این دادستان ایتالیایی گفت که دستیاران برلوسکنی هنگامی که از روبی برای حضور در مهمانی‌ها دعوت کردند می‌دانستند که وی ۱۷ سال دارد و زیر سن قانونی است.
بوکاسینی افزود: برلوسکنی باید به اتهام سوءاستفاده از قدرت پنج سال حبس برود و یک سال نیز به دلیل رابطه نامشروع به زندان بیفتد.
ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر