2

یک کارگروه سازمان ملل از سران فتنه حمایت کرد+تصاویر

  • کد خبر : 59708
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰

رسانه‌های ضدانقلاب در ادامه خط خبری خود برای فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور «پایان خانه‌نشینی موسوی و کروبی» خبری را به نقل از یک کارگروه سازمان ملل با عنوان جالب «کارگروه بازداشت‌های خودسرانه» منتشر کردند.

خبرگزاری فارس: حمایت «خودسرانه» از «سران فتنه»

سایت‌های مذکور در این خبر نوشتند که «کار گروه بازداشت‌های خودسرانۀ سازمان ملل متحد با خودسرانه خواندن حبس خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، از دولت ایران خواسته آنها را هر چه سریع‌تر آزاد کند!»

این روال همیشگی سازمان ملل و کار گروه‌های وابسته به آن است که سر بزنگاه به یاری مخالفین و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران می‌آیند؛ سازمانی که صدها جرم و اتفاق ناگوار پس از انتخابات ایران را که با تحریک میرحسین موسوی و مهدی کروبی رخ داد را نادیده گرفته و هر آنچه که همسو با منافع رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا است را رسانه‌ای می‌کند.

 

به گزارش فارس، یکی از مهم‌ترین آشوب‌هایی که در طول عمر ۳۴ ساله انقلاب اسلامی رخ داد. اغتشاشات و درگیری های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بود که با تحریک موسوی، کروبی و رهنورد آغاز شد.

این اغتشاشات هزینه‌های سنگینی برای نظام و مردم کشور به همراه داشت که پس از ماه‌ها جنجال و اغتشاش بالاخره با درایت رهبری و بصیرت مردم و برخی مسئولان به پایان رسید.

 

موسوی و کروبی پس از راه‌اندازی اغتشاشات گسترده و تحمیل هزینه‌های سنگین مادی و معنوی به کشور از اوایل اسفند سال ۸۹ خانه نشین شدند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر