2

اجلاس داووس بدون ارائه راهبرد مشخص به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 60350
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶

اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس بدون ارائه راهبرد و راهکار مشخص به کار خود پایان داد.

به گزارش تلویزیون راشاتودی، بزرگان سیاسی و اقتصادی جهان به گردهمایی سالانه خود در داووس سوئیس پایان دادند. آنها درباره خروج اروپا از بحران مالی در سال ۲۰۱۳ ابراز خوش بینی کردند. اما آن طور که خبرنگار راشاتودی گزارش می دهد، آنها فقط وعده و وعید دادند و هیچ راهبرد مشخصی ارائه نکردند.
خبرنگار این شبکه از داووس گزارش داد: سیاستمداران حاضر در اجلاس داووس نطق های زیادی درباره مشکلات کنونی جهان ایراد کردند. دیمیتری مدودوف نخست وزیر روسیه از لزوم تغییر اقتصادهای تک محصولی و وابسته به نفت و اصلاحات ساختاری صحبت کرد. اما این بحث جدیدی نیست و قبلا نیز مطرح بوده است. دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس نیز درباره فرار عده ای از پرداخت مالیات صحبت کرد. رهبران اروپا مانند آنگلا مرکل نیز از سیاست های ریاضت اقتصادی و کاهش بودجه حمایت کردند و آن را ضروری خواندند.
این در حالی است که در هفته ای که نشست برگزار می شد، تظاهرات و اعتراضات در کشورهای اروپایی مانند یونان برگزار شد. بیکاری در منطقه یورو به شدت گسترش یافته است.
سیاستمدارانی از دنیای عرب نیز به این اجلاس آمده بودند و قول دادند که شرایط زندگی مردم این منطقه را بهبود بخشند اما راهبرد و راهکار مشخصی برای عملی شدن ایده های خود ارائه نکردند. از این رو در داووس فقط شاهد سخنرانی، وعده و وعید بودیم اما راهکار یا راهبرد مشخص ندیدیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]