2

بیمه ‌شدگان تامین ‌اجتماعی معادل میانگین یک ماه حقوق دریافتی خود را هدیه ازدواج می گیرند

  • کد خبر : 6236
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی تامین اجتماعی، بیمه ‌شدگان تامین ‌اجتماعی که برای نخستین بار ازدواج می‌کنند، درصورتی ‌که شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند مبلغی معادل میانگین یک ماه حقوق دریافتی خود را به عنوان هدیه ازدواج از شعبه تامین‌اجتماعی دریافت کنند. این کمک هزینه درصورتی به بیمه ‌شده پرداخت می‌شود که وی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی تامین اجتماعی، بیمه ‌شدگان تامین ‌اجتماعی که برای نخستین بار ازدواج می‌کنند، درصورتی ‌که شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند مبلغی معادل میانگین یک ماه حقوق دریافتی خود را به عنوان هدیه ازدواج از شعبه تامین‌اجتماعی دریافت کنند.
این کمک هزینه درصورتی به بیمه ‌شده پرداخت می‌شود که وی در طول ۵ سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت ۷۲۰ روز سابقه کار داشته و حق‌بیمه این مدت را پرداخته باشد، در تاریخ ازدواج رابطه استخدامی وی با کارفرما قطع نشده باشد و عقد ازدواج دائم باشد و در دفتر رسمی ثبت شده باشد.
بیمه شدگان برای دریافت هزینه ازدواج باید اصل سند ازدواج، شناسنامه زن و شوهر و تصویر تمام صفحات و تعهد کتبی بیمه شده را مبنی بر اینکه برای نخستین باز ازدواج کرده اند، به شعبه تامین اجتماعی ارائه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6236

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر