1

باید فرهنگ ازدواج آسان و ساده نهادینه شود

  • کد خبر : 62661
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۹:۵۲

رئیس کمیته امداد چرام گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات ازدواج جوانان دغدغه‌های مالی است که باید فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود.

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت برای شروع زندگی مشترک است.

رئیس کمیته امداد چرام عنوان کرد: در همین زمینه و به مناسبت سی ‌و ‌چهارمین بهار انقلاب، ۳۴ زوج جوان تحت حمایت در ششمین روز از دهه مبارک فجر مراسم ازدواج خود را جشن گرفته و کمک هزینه تأمین جهیزیه دریافت کردند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ازدواج جوانان دغدغه‌های مالی است که باید فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود تا بستر مناسب برای ازدواج جوانان فراهم و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

این مسئول هزینه برگزاری و اجرای این مراسم را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، تعداد ۳۴ فقره وام خودکفایی، ۳۴ فقره وام کارگشایی و به تعداد ۲۸ نفر از دامادهای تحت حمایت هدیه به داماد اهداء شد.

مظاهری با بیان این‌که خانواده امن‌ترین مکان برای افراد در جامعه محسوب می‌شود و کمیته امداد با تأمین جهیزیه نوعروسان و هدیه به دامادها تشکیل خانواده برای جوانان زیر پوشش این نهاد را آسان می‌کند، از خیرین و متمکنین که قصد شرکت در این امر خیر و خداپسندانه را دارند دعوت به همکاری کرد.

رئیس کمیته امداد چرام ترویج فرهنگ ازدواج در بین مددجویان را از  اهداف اهدا و پرداخت کمک هزینه ازدواج دانست و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه و کمک به ازدواج آسان جوانان اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62661

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]