3

بخشی از اصحاب فتنه به صورت جدی به دنبال بازگشت به قدرت هستند

  • کد خبر : 6280
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۷

قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: بخشی از اصحاب فتنه به صورت جدی به دنبال بازگشت به قدرت هستند و جمع بندی جلسات تصمیم سازی آنها ، بازسازی نیروها از طریق شرکت در انتخابات بدون ایجاد حساسیت است تا گامهای بعدی را ساماندهی کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی اسلامی قائم […]

قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: بخشی از اصحاب فتنه به صورت جدی به دنبال بازگشت به قدرت هستند و جمع بندی جلسات تصمیم سازی آنها ، بازسازی نیروها از طریق شرکت در انتخابات بدون ایجاد حساسیت است تا گامهای بعدی را ساماندهی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی اسلامی قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری دبیران استانهای این حزب در شیراز با تاکید بر ضرورت حفظ بصیرت اظهار داشت: گام های جدی برای وحدت اصولگرایان برداشته شده که برخی از این همدلی احساس خطر جدی کرده اند و برای شکاندن وحدت برنامه های عملیاتی در دستور دارند.

وی با اشاره به بزرگنمایی هرگونه اختلاف در اردوی اصولگرایی توسط ائتلاف غیر رسمی رقیبان اصولگرایان تصریح کرد: یکی از برنامه های جدی برای شکاندن وحدت اصولگرایان جنگ روانی رسانه ای مکتوب و سایبری آنها برای القای اختلافات عمیق در میان اصولگرایان است تا بتوانند حتی بر تصمیم اضلاع اصولگرایی نیز تاثیر بگذارند.

اسلامی این هشدار را ناشی از اخبار واقعی و نه یک “توهم توطئه” دانست و بیان داشت: تنها راه موفقیت فتنه گران و گروه انحرافی در انتخابات آینده رساندن اصولگرایان به لیست های متعدد و اجرای وزن کشی سیاسی میان آنهاست، لذا باید در این زمینه به خصوص در شهرستانها که مهره های سفید مورد توافق رقیبان اصولگرا امکان رای آوری بیشتری دارند هوشیاری بیشتری مصروف کرد.

قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: بخشی از اصحاب فتنه به صورت جدی به دنبال بازگشت به قدرت هستند و جمع بندی جلسات تصمیم سازی آنها، بازسازی نیروها از طریق شرکت در انتخابات بدون ایجاد حساسیت است تا گامهای بعدی را ساماندهی کنند.

وی افزود: اصلاح طلبان تلاش دارند ضمن همراهی بر اساس منافع خویش با گروه انحرافی، چنین القا نمایند که اگر این گروه سیئاتی دارد محصول گفتمان اصولگرایی است ، در حالی که گروه انحرافی در مبانی فکری خویش که برخواسته از لیبرالیسم است، اختلاف ریشه ای با اصولگرایان دارد و هیچگاه وحدتی با آنها نداشته است، در حقیقت این برخورد منافقانه ریشه در نفاق ذاتی فتنه گران ۸۸ دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر