1

سریال تصادف در محور مرگ پایان ندارد

  • کد خبر : 63749
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۲

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به پایان‌ناپذیر بودن سریال وقوع حوادث در جاده گرمسار گفت: بامداد امروز دو دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه سه مجروح به دنبال داشت.

خبرگزاری فارس: سریال تصادف در محور مرگ پایان ندارد

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از وقوع دو حادثه رانندگی در این استان خبر داد و اظهار داشت: در نخستین ساعات بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری در بلوار الغدیر واژگون شد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه، پنج تن از سرنشینان این خودرو مجروح شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای امداد و نجات اورژانس ۱۱۵ با سه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد در جاده گرمسار دو دستگاه کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی تصریح کرد: براثر این حادثه، سه تن مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ با آمبولانس به مرکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

شایان ذکر است با وجود اقدامات انجام شده در خصوص توسعه و تعریض در جاده قم – گرمسار همچنان این محور شاهد بروز تصادفات متعدد است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر