1

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم ـ تهران

  • کد خبر : 56057
  • ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع چند تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم – تهران خبر داد و گفت: بر اثر رخداد این حوادث ۱۲ تن از سرنشینان خودروها به شدت مجروح شدند .

 مهدی فراهانی امروز با بیان حوادث ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت حوادث گوناگونی چون تصادف اتوبوس و پراید، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم – تهران، سقوط موتور و… رخ داده است.

وی از وقوع تصادف یک خودرو در خیابان ۲۰ متری شهید رئیس کرمی خبر داد و تصریح کرد: در پی وقوع تصادف یک دستگاه خودروی ال ۹۰ پنج نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: با حضور به موقع امدادرسانان اورژانس ۱۱۵ پنج تن از حادثه دیدگان پس از اقدامات درمانی با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی از وقوع یک تصادف در پل امینی بیات خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه اتوبوس با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه دو تن به شدت مجروح شدند.

فراهانی ادامه داد: امدادرسانان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم پس از حضور در صحنه حادثه نسبت به انجام اقدامات اولیه درمانی بر روی مجروحان اقدام کردند و با دو دستگاه آمبولانس مجروحان این حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی از دیگر حوادث شاخص این مدت را سقوط یک دستگاه موتورسیکلت ذکر کرد و گفت: این حادثه که در بلوار معصومیه رخ داد پنج مجروح به دنبال داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به تصادف یک ناوگان اتوبوس و یک دستگاه خودروی پراید در محور سلفچگان اشاره و ابراز کرد: در این حادثه دو تن مجروح شدند.

وی افزود: حادثه‌دیدگان پس از دریافت درمان‌ اولیه با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

فراهانی همچنین از مسموم شدن دو تن از ساکنان جمکران با گاز مونوکسیدکربن خبر داد و گفت: امدادرسانان اورژانس ۱۱۵ با حضور در محل وقوع حادثه این افراد را به مراکز درمانی سطح شهر منتقل کردند.

وی در ادامه از وقوع تصادف چند دستگاه خودروی سواری در اتوبان قم – تهران خبر داد و گفت: در این حادثه چهارتن از سرنشینان خودروها به شدت مجروح شدند که برای امدادرسانی به آنان دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از وقوع چند تصادف دیگر در اتوبان قم – تهران خبر داد و گفت: برای امداد‌رسانی به مجروحان این حوادث نیز سه دستگاه آمبولانس اعزام شد.

وی اضافه کرد: در پی وقوع این تصادف زنجیره ای در اتوبان قم – تهران هشت تن از سرنشینان خودروها به شدت مجروح شدند که با پنج دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ارائه خدمات درمانی اورژ‍انس به ۲۵۷ تن از عزاداران حسینی

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود به امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به عزاداران حسینی در روز اربعین اشاره و ابراز کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به عزاداران حسینی به همراه ۱۰دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورسیکلت اطراف حرم مطهر حضرت معصوم (س) مستقر شدند.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در اربعین حسینی به ۲۵۳ نفر از عزاداران حسینی خدمات درمانی سرپایی ارائه کرد و چهار تن را نیز برای بستری به مراکز درمانی انتقال دادند.

فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر