1

شیرینی عیدی دولت با افزایش قیمت‏ ها کاهش نیابد

  • کد خبر : 63751
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

استاندار تهران گفت: قرار است مبلغی به عنوان عیدانه دولت به حساب مردم ریخته شود اما باید حواسمان باشد که مبادا با افزایش قیمت‏ها، شیرینی این کار کاهش یابد.

مرتضی تمدن عصر امروز در حاشیه مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، اظهار کرد: سرمایه اصلی این نظام مردم هستند.

وی با بیان اینکه خط مشی ما تا روز آخر مردم هستند، اضافه کرد: لازمه کار یک مدیر برای موفقیت این است که در خط مردم حرکت کند.

استاندار تهران ادامه داد: یک مسئول باید پاسخ‏گوی هم مردم از پائین‏ترین تا بالاترین سطح جامعه باشد.

تمدن با تاکید بر اینکه یک مدیر و مسئول باید بین مردم باشد، افزود: مدیران نباید به هیچ عنوان از مردم فاصله بگیرند. یکی از گرفتاری‏های ما فاصله گرفتن مدیران از مردم است که با این وجود برای مردم مشکل به وجود می‏آید.

استاندار تهران با اشاره به برخی مرزهای ساختگی بین مردم و مسئولان تصریح کرد: از ویژگی‏های دولت احمدی‏نژاد این است که مرزهای ساختگی که به نام دانش مدیریت وارد شده، از بین رفته است.

تمدن ضمن معرفی «ابوالقاسم مهری» به عنوان فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه، ادامه داد: فرماندار جدید هم باید مردمی و در اتاقش به روی مردم باز باشد.

وی گفت: همچنین فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه باید در دل کار باشد و کارهای سنگین نیمه‏تمام را به سرانجام برساند.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال باید نمایشگاه‏های بهاره و همچنین نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا در شهرستان فیروزکوه برگزار شود.

استاندار تهران ادامه داد: قرار است که مبلغی به عنوان عیدانه دولت به حساب مردم ریخته شود و باید حواسمان باشد که مبادا با افزایش قیمت‏ها شیرینی این کار کاهش یابد.

تمدن همچنین با اشاره به ویژگی مدیران شهرستان فیروزکوه افزود: در این شهرستان اغلب مدیران افرادی با روحیه بسیجی و از اهالی جنگ و دفاع مقدس هستند.

وی تأکید کرد: باید همانند سابق فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه جلسات مختلف همچون شورای برنامه‏ریزی، توسعه کشاورزی و شوراهای اداری و تنظیم بازار را به طور فعال برگزار کند.

استاندار تهران ضمن قدردانی از زحمات سعید افشارنادری فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه، وی را یکی از با اخلاص‏ترین، فعال‏ترین و پرتلاش‏ترین مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

تمدن همچنین ابوالقاسم مهری فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه را به عنوان یکی از بهترین مسئولان استان تهران معرفی کرد که با جدیت پیگیر رفع مشکلات مردمی است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر