1

رییس‌ جمهوری اسلامی ایران گرگان را به مقصد تهران ترک کرد.

  • کد خبر : 6844
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴

‘ محمود احمدی نژاد’ صبح امروز (دوشنبه) به منظور افتتاح کارخانه سیمان پیوند در شهرستان گالیکش و فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد کتول به استان گلستان سفر کرده بود. کارخانه سیمان پیوند ظرفیت تولید روزانه ۳۳۰۰ تن سیمان خاکستری تیپ دو را دارد که ضمن رفع نیاز استان گلستان به این محصول، سالانه هفت […]

‘ محمود احمدی نژاد’ صبح امروز (دوشنبه) به منظور افتتاح کارخانه سیمان پیوند در شهرستان گالیکش و فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد کتول به استان گلستان سفر کرده بود.
کارخانه سیمان پیوند ظرفیت تولید روزانه ۳۳۰۰ تن سیمان خاکستری تیپ دو را دارد که ضمن رفع نیاز استان گلستان به این محصول، سالانه هفت میلیون تن از تولیدات آن به خارج صادر می شود.
در اجرای این طرح صنعتی بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که ۴۸ درصد آن سرمایه گذاری خارجی است.
کارخانه سیمان پیوند گلستان که رییس‌جمهوری از بخش‌های مختلف آن بازدید داشت، با ۳ شیفت کاری برای ۳۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.
همچنین نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد کتول را که ۹۷۲ مگاوات ظرفیت اسمی دارد، متخصصان داخلی با استفاده از تجهیزات ساخته شده در کشور ، راه اندازی کرده اند.
این نیروگاه با سرمایه گذاری ۳۴۰ میلیون یورویی به مرحله بهره برداری رسیده است، علاوه بر رفع نیاز استان، امکان صادرات برق به سایر نقاط کشور و کشورهای همجوار را نیز فراهم می‌کند.
این نیروگاه که هر شش واحد گازی آن به طور کامل در مدار تولید قرار گرفته، در ۶٫۵ کیلومتری شهر علی‌آبادکتول در زمینی به مساحت ۶۸ هکتار واقع شده است.
‘ مجید نامجو’ وزیر نیرو ، ‘ مهدی غضنفری’ سرپرست وزارت صنایع و معادن و ‘سید مجتبی ثمره هاشمی’ دستیار ارشد رییس جمهوری، احمدی نژاد را در این سفر همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر