0

سستی و بی‌توجهی باعث می‌شود که جایگاه ما در جامعه تزلزل یابد

  • کد خبر : 68782
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۳

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: همه مسوولان به خصوص ما که در جایگاه قوه قضاییه نشسته‌ایم باید طوری رفتار کنیم که مردم از ما راضی باشند

افق(ofoghnews.ir) حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی عصر روز دوشنبه در جمع فرماندهان و شورای فرماندهی بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری با بیان این مطلب افزود: سستی و بی‌توجهی باعث می‌شود که جایگاه ما در جامعه تزلزل یابد بنابر این باید در صحنه‌های سیاسی میدان‌دار باشیم تا به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به این‌که یکی از شاخص‌های بسیجی خاکی و ساده‌زیست بودن است تصریح کرد: بسیج متنی از جامعه است که به‌واسطه فراخ‌بودن باید همه مؤمنان در دایره آن قرار بگیرند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: مردم، مسوولین و کارکنان دستگاه قضایی را مظهر عدل و نماینده و نمایانگر فضای عدالت‌گونه حس می‌کنند. بنابراین همه مسوولان به خصوص ما که در جایگاه قوه قضاییه نشسته‌ایم باید طوری رفتار کنیم که مردم از ما راضی باشند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شروع جنگ نرم از سوی دشمن اظهار کرد: پس از شناخت دشمن که در رأس امور قرار دارد و شناخت خودی، مهم‌ترین مسأله این است که رفتار ما در قبال آن‌ها باید چگونه باشد.

پورمحمدی بیان کرد: همه می‌دانند ما در تعارض جهانی هستیم که در قضیه جنگ نرم نیازمند برنامه‌ریزی و مهندسی مدیریت می‌باشیم. رفتار و منش ما طوری باشد که بیانگر تفکر بسیجی باشد.بسیج چشمه زلال است. تفکر بسیجی یک آبشخور مطبوع برای زندگی است. مهم تفکر بسیجی است که باید به اوج برسد و فراگیر شود تا تحولات مورد انتظار شکل بگیرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نباید اجازه دهیم تصاویر غلط و نادرست از بسیج ارایه شود. در منطق حزب‌الله بسیج لشکر همواره پیروز خداست

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر