2

مرزبندی با جریان انحرافی و تبعیت مطلق از ولایت فقیه سه اصل مهم جبهه پایداری است.

  • کد خبر : 7365
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰

صادق محصولی در جلسه پرسش و پاسخ نخستین همایش جبهه پایداری اظهار داشت: این جبهه صرفا یک حزب نیست بلکه یک جریان است که تحت نظارت فقهای با بصیرت حرکت می کند و دغدغه اصلی فقها و اعضای جبهه پایداری پیروی از نظرات ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای است. افق:وی مرزبندی با جریان فتنه […]

صادق محصولی در جلسه پرسش و پاسخ نخستین همایش جبهه پایداری اظهار داشت: این جبهه صرفا یک حزب نیست بلکه یک جریان است که تحت نظارت فقهای با بصیرت حرکت می کند و دغدغه اصلی فقها و اعضای جبهه پایداری پیروی از نظرات ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای است.

افق:وی مرزبندی با جریان فتنه ، مرزبندی با جریان انحرافی و تبعیت مطلق از ولایت فقیه را سه اصل مهم جبهه پایداری خواند و افزود: این جبهه با پرهیز از کار حزبی و فارغ از تشکیلات حزبی در صدد وحدت و وصول به شاخصه های مکتب امام می باشد.

این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای نهمین دوره انتخابات مجلس به کار می گیریم بیان داشت: برای انتخابات مجلس سه رکن را می توانیم در نظر بگیریم نخست مبانی وحدت و مرزبندیها که شامل مرزبندی با فتنه، مرزبندی با جریان انحراف و تبعیت مطلق از ولایت فقیه است و دوم اشراف فقهای معظم بر این حرکت و سوم اعتماد به رویش های اسلامی به ویژه رویش های پس از سوم تیر.

وی افزود: کسانی که در جبهه پایداری هستند چه در گذشته و چه در حال پیشرو بوده اند اما متاسفانه برخی این جبهه را رقیب خود می دانند و اخبار کذبی را انتشار می دهند.

این عضو جبهه پایداری گفت: از جمله این اکاذیب که عنوان می شد این بود که رهبری در دیدار با آیت الله مصباح فرموده اند افراد را از تشکیل دادن این حزب منع کنید و یا اینکه اعلام کردند آیت الله مهدوی کنی مخالف تشکیل جلسه اعلام موجودیت جبهه پایداری هستند در حالیکه بنده و جناب آقاتهرانی به دیدار ایشان رفتیم و ایشان فرمودند من چنین چیزی نگفتم و منظورم وحدت شما بوده است.

محصولی یادآور شد: جبهه پایداری اعلام می کند که استراتژی ما وحدت است و با توجه به این اصل به فعالیت خود در عرصه انتخابات نهم مجلس ادامه می دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]