2

شکارچی وسایل زنانه دستگیر شد!

  • کد خبر : 76599
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵

گردانندگان شبکه کیف ‌قاپان حرفه‌ای که سوار بر موتور آپاچی سفیدرنگ به شکار از زنان جوان در مراکز پایتخت می‌پرداختند، دستگیر شدند.

سرگرد کیومرث حسنوند رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: ظهر روز شنبه زنی جوان به نام زهرا در حالی که مضطرب و نگران به نظر می‌رسید، به کلانتری ابوسعید مراجعه کرد و گفت که دقایقی پیش دو موتورسوار اقدام به سرقت کیف دستی‌ام کرده و به سرعت متواری شدند.
زهرا که اشک می‌ریخت، ادامه داد: در کیفم ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پول، عابربانک و گوشی بود که به سرقت رفته است.
سرگرد حسنوند در ادامه افزود: به دنبال ادعاهای مالباخته، ماموران با اطمینان از درستی گفته‌های وی، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل داده و با توجه به این‌که کیف‌قاپی توسط سرنشینان یک موتور آپاچی سفیدرنگ صورت گرفته بود، اکیپی از ماموران دایره تجسس رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و تحقیقات را آغاز کردند.
ماموران با مراجعه به محل وقوع سرقت با تحقیقات میدانی از اهالی محل و مغازه‌داران مشخصات یکی از مجرمان که افشین نام داشت را به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه دزد، محل‌های تردد وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
سرگرد حسنوند اضافه کرد: با به دست آمدن آدرس خانه متهم اصلی پرونده، ماموران به مخفیگاه دزد مراجعه و در حالی که دزدان متوجه حضور ماموران شده بودند با استفاده از یک موتور آپاچی سفید پا به فرار گذاشتند. پس از یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی، افشین متهم اصلی پرونده دستگیر و در بازرسی بدنی از وی اموال مالباخته، ۷۲۱ هزار تومان پول، گوشی موبایل و یک کارت عابربانک و ۴ عابربانک دیگر متعلق به زن دیگری به نام لیلا و مقادیر قابل توجهی شیشه نیز کشف شد.
این دزد پس از دستگیری چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: با همدست دیگرم که امیر نام دارد، سرقت‌ها را انجام داده که همدست وی نیز در یک عملیات اطلاعاتی دستگیر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر