1

پدر شهرزاد میرقلی خان گفت:نمی توان به قول آمریکایی ها اعتماد کرد

  • کد خبر : 7683
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰

پدر شهرزاد میرقلی خان از سفر مادر شهرزاد و دوقلوهایش به کشور عمان و عزیمت این خانواده طی روزهای آینده به واشنگتن خبر داد. پدر شهرزاد میرقلی خان درمصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مادر شهرزاد و دوقلوهای دخترم در حال حاضر در عمان به سر می برند و ویزای آنها برای رفتن به آمریکا […]

پدر شهرزاد میرقلی خان از سفر مادر شهرزاد و دوقلوهایش به کشور عمان و عزیمت این خانواده طی روزهای آینده به واشنگتن خبر داد.

تله احتمالی آمریکا در سفر پیش روی خانواده میرقلی خان به واشنگتن

پدر شهرزاد میرقلی خان درمصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مادر شهرزاد و دوقلوهای دخترم در حال حاضر در عمان به سر می برند و ویزای آنها برای رفتن به آمریکا صادر شده است.
وی افزود: با هماهنگی های انجام شده توسط وزارت خارجه کشورمان و سفارت سوئیس به عنوان دفتر حافظ منافع امریکا، قرار شد ما سفر کوتاهی به واشنگتن داشته باشیم که من صلاح دیدم همسر و دوقلوهای شهرزاد راهی این سفر شوند.
میر قلی خان همچنین خبر داد: قرار است تا چند روز دیگر خانواده ما از عمان به ایران برگشته و در سفری دو روزه به واشنگتن برای دیدار با شهرزاد بروند.
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه مبنی بر زمان احتمالی آزادی شهرزاد میر قلی خان تاکید کرد: بارها گفته ام نمی توان به قول آمریکایی ها اعتماد کرد و حتی ترس این می رود که خانواده من هم در تله ای از سوی آمریکایی ها گرفتار شوند و دیگر به ایران برنگردند.
وی ادامه داد: امیدوارم با تلاش های وزارت خارجه جمهوری اسلامی و قول مساعد سفارت سوییس دخترم به آغوش خانواده برگردد و رنج این اسارت چند ساله به اتمام برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر