1

غفوری فرد: آقای هاشمی باید درباره سکوت خود راجع به فتنه ۸۸ پاسخگو باشد

  • کد خبر : 7725
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید درباره فتنه ۸۸ موضع گیری شفاف داشته باشند در پاسخ به سوالی درباره سکوت هاشمی رفسنجانی در این باره اظهار داشت: خود آقای هاشمی باید پاسخ بدهد که چرا در این باره سکوت کرده است. غفوری فرد تاکید کرد: هر کس که […]

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید درباره فتنه ۸۸ موضع گیری شفاف داشته باشند در پاسخ به سوالی درباره سکوت هاشمی رفسنجانی در این باره اظهار داشت: خود آقای هاشمی باید پاسخ بدهد که چرا در این باره سکوت کرده است.
غفوری فرد تاکید کرد: هر کس که می خواهد به ملت ایران خدمت کند، باید افتخار هم کند و طبیعی است نظام اسلامی از اصلاح طلبان هیچ شرطی را نمی پذیرد و فکر می کنم بالاخره اصلاح طلبان وارد انتخابات مجلس شده و فعالیت می کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: هیچ انشقاقی در حال حاضر میان اصول گرایان وجود ندارد و مطمئنا اصول گرایان با وحدت کامل در انتخابات مجلس نهم حاضر می شوند.
این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آقای هاشمی رفسنجانی خیلی وقت است که سکوت اختیار کرده است. دلیل آن را چه می دانید، اظهار داشت: از خود آقای هاشمی بپرسید. من نظریات وی را نمی دانم. نظرش را از خودش بپرسید که چرا سکوت اختیار کرده است اما فکر می کنم به خصوص در بحث فتنه ۸۸ همه باید مواضع روشن اتخاذ کنند.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبانی که در فتنه ۸۸ دست داشتند، آیا می توانند در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند؟ گفت: طبیعی است کسانی که در فتنه ۸۸ دخیل بودند صلاحیت شان رد خواهد شد. کسانی که مملکت را به آشوب کشیدند و مشکلاتی را برای ملت ایجاد کردند نباید انتظار داشته باشند که صلاحیت شان برای خدمت در مجلس شورای اسلامی تایید شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: البته در این خصوص تصمیم گیری با شورای نگهبان قانون اساسی است و من نه توصیه ای دارم و نه تعیین تکلیف می کنم اما مشخص است کسانی که در فتنه ۸۸ دست داشتند صلاحیت شان در این انتخابات مجلس رد می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر