2

آسیایی شدن لیست را تغییر خواهد داد

  • کد خبر : 77455
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۲۰

پرسپولیسی ها برای خرید خود ۲ لیست تهیه کرده اند که لیست دوم در صورت آسیایی نشدن اعمال خواهد شد.

هرچند فصل فوتبال ایرانی هنوز به پایان نرسیده و همه باشگاه ها هم مدعی هستند که تا پایان فصل به عرصه نقل و انتقالات ورود نمی کنند ولی واقعیت اینجاست که فعالیت های بیشتر آنها از طریق رایزنی و مذاکره با مدیران برنامه ها و مردان ویژه (دلالان) شروع شده است و هر روز هم خبرهای مختلفی در مورد یارگیری تیم ها و بازیکنان مدنظرشان شنیده می شود.
پرسپولیس هم از این قضیه مستثنی نیست و فعالیت های غیر رسمی این تیم برای جذب بازیکنان فصل آینده از مدت ها پیش شروع شده است. ولی قرمزها یک چالش اساسی در پیش رو دارند و آن فینال جام حذفی است. پرسپولیس در لیگ عنوانی بهتر از پنجمی کسب نخواهد کرد و از این راه نمی تواند سهمیه ورود به لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را به دست آورد اما قهرمانی در جام حذفی این مجوز را در اختیار قرمزهای پایتخت قرار خواهد داد و همین سهمیه در یارگیری فصل آینده پرسپولیس نقش اساسی ایفا خواهد کرد؛ چون به صورت طبیعی تیم بستن برای حضور در ۳ جام نیاز به دقت و سرمایه گذاری بیشتر نسبت به تیم مهیا شده برای ۲ جام خواهد داشت.
شنیده ها از پرسپولیس حکایت از آن دارد که این تیم برای شروع کار فعلا روی ۴ بازیکن زوم کرده است که چه در صورت آسیایی شدن و چه در صورت عدم موفقیت در فینال جام حذفی این ۴ نفر در اولویت خرید قرار دارند. شجاع خلیل زاده مدافع مس کرمان، محسن مسلمان هافبک ذوب آهن، علیرضا جهانبخش گوش چپ داماش و پیام صادقیان مهاجم ذوب آهن ۴ بازیکنی هستند که در تیررس پرسپولیس قرار دارند.
اما فهرست دوم قرمزها موکول به آسیایی شدن این تیم است. اگر مجموعه تحت هدایت محمد رویانیان بتواند با پیروزی در فینال جام حذفی مجوز حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۱۴ آسیا را بگیرد، قرمزها بیشتر دست به جیب خواهند شد تا بتوانند تیمی درخورد حضور موفق در آسیا را ببندند.
در این حالت پرسپولیس دست روی فلاویو لوپز هافبک – مهاجم برزیلی تراکتورسازی، قاسم حدادی فر هافبک طراح ذوب آهن، احسان حاج صفی مدافع – هافبک چپ پای سپاهان، آرش افشین مهاجم جوان فولاد هم خواهد گذاشت تا از بین آنها حداقل ۲ نفر را که بیشترین کارایی را داشته باشند جذب کند. البته اگر فلاویو لوپز به تهران بیاید تا به جای پیراهن سرخ تراکتور، قرمز پرسپولیس را بر تن کند، از بین ولاتکو و پروویچ یکی باید از این تیم برود چون هر باشگاه می تواند حداکثر ۴ لژیونر داشته باشد که حداقل یکی از آنها باید آسیایی باشد. یک مدافع – هافبک راست پای آسیایی که گفته می شود اهل کره جنوبی است سبد خرید پرسپولیس ۹۲ را تکمیل خواهد کرد.
اما بشنوید از رفتنی ها که گرچه باشگاه در شرایط فعلی به شدت درج شدن نام آنها را تکذیب می کند ولی نفراتی چون قاضی، کلاه کج، نوروزی و فشنگچی از جمع بزرگسالان از این تیم قطعا جدا خواهند شد. دغدغه دیگر قرمزها تمدید قرارداد با نفراتی چون نیلسون و سیدجلال حسینی است که با پایان فصل قراردادشان تمام می شود ولی اگر پرسپولیس آسیایی شود، به نظر با توجه با وضعیت مالی مناسب پرسپولیس چنین نفراتی در شهر سرخ ها ماندنی شوند.
ولی اگر پرسپولیس نتواند آسیایی شود جدا از ۴ نفر اولیه، قرمزها دست روی برخی نفرات مستعد ولی کم آوازه تر از فهرست دوم خواهند گذاشت. اگر یحیی در صورت عدم راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا طبق اعلام رویانیان همچنان در پرسپولیس ماندنی شود، روی نفراتی چون رامین رضائیان مدافع – هافبک راست و فرید کریمی بهزادی مهاجم صبای قم، فرهاد سالاری پور مدافع چپ پای مس کرمان، حسین ابراهیمی هافبک – گوش راست داماش و میلاد غریبی هافبک – گوش چپ سایپا زوم خواهد کرد.
در پایان یادآور می شویم که به صورت طبیعی این فهرست ها از سوی باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی تکذیب خواهند شد ولی به هرحال این پرونده مفتوحی در باشگاه پرسپولیس است که با پایان فصل صحت و سقم آن مشخص خواهد شد.
سایت گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر