2

فراز کمالوند یک سال محروم می شود

  • کد خبر : 77726
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱

بعد از اینکه مشخص شد فراز کمالوند و برخی از اعضای در کادرفنی برای صعود به لیگ‌برتر به بازیکنان تیم‌های دیگر پیشنهاد تبانی داده‌اند فدراسیون فوتبال و هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه ایی در این فدراسیون دست به کار شدند و بازی های پلی آف و حتی بازی های لیگ دو را هم لغو کردند تا نسبت به این وقایع تعیین و تکلیف شود.

با توجه به شواهد موجود فراز کمالوند را تا یک سال از فعالیت در فوتبال محروم کردند. از راهروهای فدراسیون فوتبال شنیده می شود این حکم معلق بوده و به اطلاع فراز کمالوند هم رسیده است.

احتمالا پرونده اتهامات بعضی از اعضای کادر فنی که سنگین هم اعلام شده به‌زودی به مراجع قضایی فرستاده خواهد شد تا این نهاد پیگیری‌های لازم را در این ارتباط انجام دهد.

فراز کمالوند که در این سال‌ها با اتهامات فراوانی روبه‌رو بود و در فصل گذشته هم به همین دلیل مجوز مربیگری‌اش در لیگ‌برتر ابطال شده بود، امیدوار بود با صعود شهرداری تبریز به لیگ‌برتر بتواند دوباره در سطح اول فوتبال ایران فعالیت کند که با مشخص شدن فعالیت‌های پشت‌پرده‌اش این امتیاز از او سلب شد.

ناگفته نماند که پس از جلسه اخیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، تمام اعضای حاضر در این نشست سکوت را در پیش گرفته و در این باره مصاحبه‌ای نکرده‌اند. این هیات، که در اصل به جای کمیته اخلاق فعالیت می‌کند، چهارشنبه شب برای رسیدگی به پرونده تبانی در لیگ یک به ویژه پرونده تیم شهرداری تبریز جلسه گذاشت و بعضی از مستندات، مانند پرینت تلفن بعضی از بازیکنان تیم‌های حریف شهرداری تبریز را بررسی کرد. گمانه ها حاکی است حکم محرومیت یک ساله کمالوند به زودی رسما اعلام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر