2

به روشی نوین دیوارهای خالی خانه خود را به زیبایی پر کنید+تصاویر

  • کد خبر : 78003
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶

همیشه این حرفه‌ای ها نیستند که کارهای جالب و ماندگار انجام می دهند. شما خودتان هم می توانید اثر هنری زیبا خلق کنید. با تهیه مواردی که در پایین اشاره کرده ایم می توانید به روشی نوین دیوارهای خالی خانه خود را به زیبایی پر کنید.

 

استفاده از نخ

برای ساخت این درخت نخی جالب توجه، تخته چوب چندلایه را با رنگ پلاستیکی مشکی رنگ کنید. خیلی کمرنگ با مداد طرح درخت را روی آن رسم کنید. میخ های سفید و ریز را روی بخش های مختلف درخت بکوبید. نخ نایلونی را به پایین ترین بخش درخت وصل کنید و نخ را به ترتیب دور میخ ها بپیچید. در طول این کار حواستان باشد که نخ را کاملا محکم بکشید تا شل نشود. این کار را در طول همه قسمت های درخت انجام دهید. در انتهای کار نیز گره محکمی بزنید. در سر شاخه ها می توانید از نخ های رنگی استفاده کنید.

تابلوی چاپی

دیوار سفید و خالی اتاق نشیمن ر ا می توان با یک بوم رنگی چاپ شده پر کرد. برای زیباتر شدن این تابلو خوب است طرحی را انتخاب و شابلون آن را تهیه کنید و با رنگ دلخواه، آن را رنگ آمیزی کنید. اندازه بوم و طرح و رنگ آن به سلیقه شما و دکوراسیون خانه‌تان بستگی دارد.

تابلوی کلیددار

این تابلو بسیار ساده اما شیک است. خیلی هم آسان تهیه می شود. رنگ سفید آکریلیک را با قلم موی نقاشی بزرگ به صورت خشک روی بوم بکشید تا رد قلم بماند. هنگامی که رنگ هنوز خیس است، خطوط توسی عمودی به آن اضافه کنید تا رد قلم را تشدید کنند و ظاهری راه‌راه به تابلو ببخشد. پس از خشک شدن رنگ، با استفاده از نخ کنفی، کلید طرح دار زیبایی را در وسط تابلو آویزان کنید.

بوم های نقاشی رنگی

این بوم های سفید، به دیوار رنگی زمینه رنگ متفاوتی بخشیده اند. برای تهیه این بوم ها، ابتدا آنها را با رنگ سفید رنگ کنید و هنوز هنگامی که رنگ خیس است با رنگ های کرم و آبی روی آن خطوط عمودی ایجاد کنید. برای اینکه رنگ ها خیلی با هم مخلوط نشوند، قلم موها را هر بار با دستمال حوله ای تمیز، پاک کنید.

طراحی با دکمه

با دکمه های چوبی بزرگ و رنگی می توانید یک تابلوی هنری بسیار زیبا و متفاوت درست کنید. ابتدا باید دکمه ها را رنگ کنید و اجازه دهید خشک شوند. با استفاده از رنگ آکریلیک سطح بوم را سفید کنید. هنگامی که رنگ هنوز خیس است با کمک رنگ توسی بافت عمودی روی بوم ایجاد و رنگ ها را در هم محو کنید. با کمک نخ های کنفی دکمه های رنگی را به بوم وصل کنید. نخ را به پشت بوم و قسمت چوبی فریم آن وصل کنید.

گل های آبرنگی

این اثر هنری زیبا با کمک آبرنگ انجام شده است. این نقش های کمرنگ و آبکی را با سایه روشنی از رنگ پایه می توان خلق کرد. برای این منظور باید همه سطح بوم را به رنگ دلخواه رنگ کنید و اجازه دهید خشک شود. برای کشیدن ساقه های گل، با کمک یک قلم موی کوچک، فقط یک خط صاف با رنگ سبز کمرنگ بکشید. بهتر است خطوط صاف و دقیق نباشند و بخش های مختلف آن کمرنگ و پررنگ باشد. هنگامی که رنگ سبز به طور کامل خشک شد، با سبز پررنگ تر بخش هایی از آن را پررنگ کنید. دوباره اجازه دهید کاملا خشک شود. برای رسم گل ها، دایره ای به اندازه یک سکه ۱۰۰ تومانی با رنگ دلخواه بالای هر ساقه ایجاد کنید. قلم مو را افقی بگیرید و رنگ را پخش کنید. سپس به شکل نورهای خورشید آن را به اطراف بکشید و اجازه دهید خشک شود. این روند را دوباره تکرار کنید تا مرکز گل پررنگ تر از اطراف آن شود و دوباره اجازه دهید خشک شوند.

قاب نمایشگاهی

اگر دیوار خانه کاغذدیواری طرح دار است، می توانید از این ایده برای پر کردن دیوار خالی استفاده کنید. قاب عکس های سفید و توخالی وسایل مناسبی برای نمایش کاغذدیواری است. چندین قاب خالی را کنار هم روی دیوار بگذارید. برای این کار، طبقه های شناور خریداری کنید که جای پیچ در پشت خود داشته باشند. برای اینکه قاب ها خیلی خالی نباشند، شعر یا ترانه مورد علاقه خود را روی مقوای رنگی چاپ کنید و درون قاب قرار دهید.

نقاشی های دستی

اگر استعداد کمی در نقاشی کردن دارید، خط خطی کنید! با یک ماژیک می توانید طرحی ایجاد و از آن به عنوان تابلو در اتاق خود استفاده کنید. با دست خط کج و معوج آهنگ، ترانه یا جمله موردعلاقه خود را بنویسید، آن را قاب و از دیوار آویزان کنید. یا اگر نقاشی تا حدی می دانید، طرحی زیبا بکشید و سعی کنید به آن هویت منحصربه فرد ببخشید.

زیبایی طبیعی

برای ساختن این قاب ها باید با کمک اره، تکه هایی از چوب تهیه کنید. سپس تصویری از پرنده یا حیوانات دیگر را به طور رنگی چاپ کنید و عکس را با چسب روی چوب بچسبانید. برای اینکه کاغذ از سطح چوب جدا نشود، با سیلر شیشه آن را جلا دهید.

گل های آفتابگردان

برای ساخت این تابلوی زیبا باید شابلون گل آفتابگردان بخرید یا الگوی آن را روی تلق بکشید و برش دهید. اسفنج را داخل رنگ بزنید و شابلون را روی بوم قرار دهید و رنگ را با اسفنج روی بوم بزنید. این طرح را در سرتاسر بوم اجرا کنید.سعی کنید غلظت رنگ همه گل ها یکسان نباشد. پس از خشک شدن آن را قاب و از دیوار آویزان کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78003

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر