3

شکاف بین مسئولان امنیتی آمریکا در مورد همکاری با صهیونیست‌ها

  • کد خبر : 7888
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شکاف بین مسئولان امنیتی آمریکا در مورد همکاری با صهیونیست‌ها، گفت: این شکاف حتی به روزنامه‌ها و رسانه‌های جمعی رسیده و بخوبی مشهود است وی افزود:مردم جهان عرب، بویژه مردم مصر، این روزها انتظار می‌کشند تا موعد محاکمه «حسنی مبارک»، کسی که اکنون وی را دیکتاتور مصر […]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شکاف بین مسئولان امنیتی آمریکا در مورد همکاری با صهیونیست‌ها، گفت: این شکاف حتی به روزنامه‌ها و رسانه‌های جمعی رسیده و بخوبی مشهود است

وی افزود:مردم جهان عرب، بویژه مردم مصر، این روزها انتظار می‌کشند تا موعد محاکمه «حسنی مبارک»، کسی که اکنون وی را دیکتاتور مصر می‌نامند، فرا برسد. این بیداری نشانه بسیار خوبی از درک خطرات صهیونیسم برای امنیت و منابع ملت‌ها است و دنیا به سوی انزوای صهیونیست‌ها پیش می‌رود.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه تصریح کرد: معتقدین به ادیان آسمانی یهودیت و مسیحیت در حال جدا کردن مواضع خود از صهیونیست‌ها هستند و متوجه توطئه‌های فرقه شیطانی صهیونیسم شده‌اند.

فیروز آبادی خاطرنشان کرد: درگیری اشغالگران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نیز سندی محکم بر لانه عنکبوت بودن دستگاه صهیونیستی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار داشت: امروز صهیونیست‌ها فقط بلای جان مسلمانان نیستند بلکه همه ادیان الهی را تهدید می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]