1

شهر کوچکی که رتبه دوم سودآوری در ایران را دارد

  • کد خبر : 79144
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶

رئیس منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس گفت: در سال ۹۱ این منطقه از نظر سودآوری اقتصادی پس از جزیره کیش رتبه دوم را داشته این در حالی است که سودآوری اقتصادی کیش از نظر تجاری نبوده بلکه در زمینه املاک بوده است.

به گزارش فارس تفاهم‌نامه راه‌اندازی نخستین پایلوت شبکه دسترسی فیبر نوری کشور در منطقه آزاد ارس روز گذشته میان اپراتور فیبر نوری ایرانیان‌نت و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به امضا رسید.

صادق نجفی در این مراسم اظهار داشت: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس دارای ۲۰ هزار سکنه است و روزانه هزار و ۸۰۰ خارجی به این منطقه وارد می‌شود.

وی گفت: نزدیکی به مرز نخجوان و ارمنستان و فاصله ۲۰ دقیقه ای با مرز شرایط مناسبی را برای ورود افراد خارجی به این منطقه فراهم کرده است.

رئیس منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس گفت: در سال ۹۱ منطقه ارس از نظر سودآوری اقتصادی پس از جزیره کیش رتبه دوم را داشته است. این در حالی است که سودآوری اقتصادی کیش از نظر تجاری نبوده بلکه در زمینه املاک بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: سال گذشته با ۱۰ میلیارد تومان هزینه‌ فیبر نوری را از تبریز به ارس آوردیم که در نتیجه این اقدام هم‌اکنون چندین شبکه تلویزیونی از نقطه صفر مرزی پخش می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر