3

ملاک و معیار ما در همه مراحل انتخابات، قانون است.

  • کد خبر : 805
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷

مصطفی محمدنجار در همایش یکروزه معاونان و مدیران کل استانداریهای کشور خطاب به آنان گفت: همه شما باید به گونه ای کار کنید که زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند با حضور حداکثری مردم فراهم شود. وی با بیان اینکه انتخابات یک مانور ملی است گفت: آمدن مردم به پای صندوق ها و حضور حداکثری […]

مصطفی محمدنجار در همایش یکروزه معاونان و مدیران کل استانداریهای کشور خطاب به آنان گفت: همه شما باید به گونه ای کار کنید که زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند با حضور حداکثری مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه انتخابات یک مانور ملی است گفت: آمدن مردم به پای صندوق ها و حضور حداکثری آنان خیلی مهم است و برای دنیا پیام دارد.

افق – وزیر کشور گفت: باید در وزارت کشور بستری فراهم کنیم که انتخابات کاملا مبتنی بر قانون و منویات رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

وی گفت: امروز بعد از برگزاری بیشتر از سی انتخابات باید از تجارب گذشته خیلی خوب استفاده کنیم.

وی افزود: انتظار از ما این است که خیلی بهتر از سالهای قبل انتخابات را برگزار کنیم.

وزیر کشور همچنین از تثبیت مدیریتها و ایجاد حداقل تغییرات مدیریتی در فرمانداریها را از کارهای مهمی دانست که باید در زمان باقی مانده تا انتخابات دوره نهم مجلس مورد توجه قرار گیرد.

وزیر کشور افزود: فضای انتخابات نیاز به آرامش و امنیت دارد و باید به نحوی برنامه ریزی و پیگیری کنیم که احساس امنیت و آرامش در مردم به حداکثر برسد.

وی درباره مسئولیت وزارت کشور و استانداریها برای تامین حداکثر امنیت و بویژه امنیت اخلاقی در جامعه گفت: باید طوری کار کنیم که در زمینه امنیت اخلاقی هم برای مردم اطمینان کامل وجود داشته باشد.

محمدنجار افزود: اینکه در یک استان میان همه عناصر و مدیران اجرایی از جمله استاندار ، فرماندار، بخشدار و دهدار هماهنگی باشد عامل مهمی در ایجاد حس امنیت در استان است.

وی با اشاره به اینکه دوره سوم سفرهای استانی تقریبا پایان یافته است گفت: هم اکنون در آستانه دوره چهارم سفرهای استانی قرار داریم بنابراین با توجه به اینکه در سال جهاد اقتصادی هستیم باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که از ظرفیت های این سفرها هرچه بیشتر برای بهره برداری به منظور رشد متوازن و متعادل استان ها صورت گیرد.

وزیر کشور همچنین گفت: از سوم خرداد فرآیند اجرایی انتخابات دوره نهم مجلس کلید خورد و در نخستین اطلاعیه مهلت استعفای مسئولان اجرایی اعلام شد.

وی گفت: امیدواریم این انتخابات هم با نظم و انضباط شایسته جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و مانند بیش از ۳۰ انتخابات گذشته نمونه ای زبانزد و مثال زدنی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر