3

امتیاز سینمای ایران

  • کد خبر : 80572
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

تهیه کننده فیلم سینمایی ˈاخراجی ها ۱ˈ گفت: عده ای نگاهی خبیثانه به سینما دارند و از منویات رهبری درباره هنر هفتم به دور هستند.

حبیب اله کاسه سازˈ با یادآوری اینکه برخی اظهار نظرها درباره سینما ناشی از نگاه غیرکارشناسانه به این هنر است افزود: برخی شناختی از سینما ندارند و جایگاه این هنر را نمی شناسند.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) در بهشت زهرا(س) درباره سینما روشنگری فرموده و بر حفظ این هنر تاکید کردند و برخی در اظهار نظرهای خود، به کلام بنیانگذار انقلاب اسلامی توجه نمی کنند.

تهیه کننده فیلم ˈمزرعه پدریˈ تاکید کرد: برخی به بهانه های واهی و بدون در نظر داشتن نگاه مقام معظم رهبری به سینما، اثرگذاری هنرهفتم را نادیده گرفته اند، معتقدم شعار ارزش ها در سینما برای عده ای تنها بهانه است.

کاسه ساز با بیان اینکه مشخص نیست این افراد از جان سینما چه می خواهند توضیح داد: مقام معظم رهبری می فرمایند که برخی آثار سینمایی پس از انقلاب، یاد خدا را زنده می کند و اگر ولایی هستیم باید به این کلام دقت کنیم.
وی ادامه داد: سینمای ایران بسیار نجیب است و شاید از ۹۰ اثری که سالانه در سینما تولید می شود حدود پنج فیلم دارای اشکال باشد.

این تهیه کننده سینما افزود: متاسفانه برخی فقط به معدود فیلم های مساله دار سینما توجه می کنند که این نشان از کج فهمی آنان از هنر هفتم دارد.

کاسه ساز گفت: این افراد اظهارنظرهای خبیثانه ای درباره سینما داشته و با هنر هفتم نامهربانند.

 

منبع: ایسنا، ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر