3

زنجان به منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد ملحق شد

  • کد خبر : 83603
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۲۶

رییس دانشگاه آزاد استان زنجان، گفت: زنجان به منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد ملحق شد.

 

“علیرضا فیروزفر” ابراز کرد: پیش از این دانشگاه آزاد به صورت منطقه‎ای اداره می‌شد و استان‎های آذربایجان‌غربی، زنجان و اردبیل در منطقه ۲ دانشگاه آزاد قرار داشتند و ۱۸ منطقه دانشگاه آزاد وجود داشت، ولی اخیراً دو منطقه ۱۹ و ۲۰ تأسیس شد و استان‎های اردبیل و زنجان از منطقه ۲ جدا شدند و هم‌اکنون استان زنجان با چهار واحد زنجان، ابهر، هیدج و ماه‌نشان در منطقه ۲ قرار دارد.

 

وی افزود: امتحانات دانشگاه آزاد نیز مانند بیشتر دانشگاه‎های کشور زودتر آغاز شد و تا چند روز مانده به انتخابات ادامه خواهد داشت و با توجه به زمان برگزاری کنکور دانشگاه آزاد که طی آن این واحد به دلیل حوزه امتحانی بودن باید تعطیل می‌شد، لذا این دانشگاه امتحانات خود را زودتر از بقیه دانشگاه‎ها آغاز کرده است.

 

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: برگزاری زودهنگام امتحانات تأثیری در کلاس‎ها نداشت و مشکلی در این زمینه به وجود نیامد، زیرا با اعلام به اساتید و برنامه‌ریزی‎های انجام شده زمان کلاس‎ها مدیریت شد، ضمن آنکه امتحانات فقط یک هفته از برنامه کلی دانشگاه زودتر برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: تشکل‎های اسلامی و دانشجویی در دانشگاه آزاد فعال هستند و می‎توانند از هر کاندیدایی به شرط دعوت از طرف تشکل‌های دانشجویی جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ داشته باشند. برنامه‎های ویژه ایجاد شور انتخاباتی بین دانشجویان آغاز شده و تا پایان مدت قانونی ادامه خواهد داشت.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83603

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر