2

مایلی کهن: این دنیا سرمربی پرسپولیس نشوم، آن دنیا می‌شوم!

  • کد خبر : 85097
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷

محمد مایلی کهن در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی به قطر در جمع خبرنگاران گفت: من در مسافرت بودم، تماس گرفتند و دستور دادند به تمرین تیم ملی بیایم، من هم وظیفه‌ام بود بیایم. البته باید بدانیم حمایت از تیم ملی فقط این نیست که شما صرفا خوبی‌ها را ببینید و آنها را بیان کنید.

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: با انتقاد هم می‌شود به تیم ملی کمک کرد.

خبرگزاری فارس: مایلی کهن: این دنیا سرمربی پرسپولیس نشوم، آن دنیا می‌شوم!/ با انتقاد هم می‌توان از تیم ملی حمایت کرد

وی ادامه داد: حالا ممکن است یک نفر انتقاد کند تا جایگزین کس دیگری شود و این انتقاد جانبدارانه است اما واقعیت این است که شما با انتقاد به نوعی از تیم ملی حمایت کنید.

این مربی با سابقه کشورمان با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی گفت: بازیکنان تیم ملی مثل شیر هستند و می‌توانند فعل خواستن را در دیدار مقابل قطر صرف کنند و ما به تمرین تیم ملی آمدیم تا به نوعی با حضورمان به تیم ملی کمک کنیم.

مایلی کهن در خصوص دیدار تیم ملی مقابل قطر گفت: بازی مقابل قطر فوق العاده سخت است به خصوص که بازی در دوحه برگزار می‌شود، هر دو تیم نیاز به امتیاز دارند و هر تیمی در این دیدار پیروز شود حداقل به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند به همین دلیل کسب پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخودار است ضمن اینکه ما می‌توانیم از تجربه گذشتمان استفاده کنیم و در این دیدار پیروز شویم.

مایلی کهن با بیان اینکه در دیدار مقابل قطر نباید اسیر حاشیه‌ها شویم، در خصوص اینکه بهتر نبود برای شبیه‌سازی با آب و هوای قطر اردویی را در جزیره کیش برگزار می‌کردیم، گفت: نه اعتقاد من این است ما یک بازی در قطر برگزار خواهیم کرد و بعد از بلافاصله به کشورمان برمی‌گردیم و اگر می‌خواستیم اردویی در کشور برگزار کنیم به دلیل هوای گرم جزیره کیش احتمال اینکه وضعیت جسمانی بازیکنان تحلیل برود وجود داشت. تیم الهلال عربستان هم برای بازی مقابل استقلال ۳-۴ ساعت قبل از مسابقه به ایران آمد و بعد از بازی هم بلافاصله برگشت.

مایلی کهن در خصوص عدم دعوت از مهدی رحمتی به اردوی تیم ملی گفت: هر گونه اظهار نظر در این زمینه برای تیم ملی حاشیه ایجاد می‌کند. در گذشته در مورد رحمتی و ارزش‌های این بازیکن صحبت شده است. اما در نهایت سرمربی تیم ملی دراین ارتباط نظر می‌دهد که او هم نظرش را اعلام کرده است.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی مقابل عمان که با شکست ۳ بر یک ملی‌پوشان کشورمان همراه بود، گفت: من بازی با عمان را کامل ندیدم اما طبیعتا ۵۰،۶۰ درصد از بازیکنان اصلی تیم ملی در این دیدار حضور نداشتند ولی معتقدم دیدار با مقابل عمان باید زودتر برگزار می‌شد و اگر قرار بود بازیکنان محک بخورند این عمل زودتر انجام می‌شد. نفراتی که مقابل عمان بازی کردند و ۳ بر یک شکست خوردند حتی اگر پیروز هم می‌شدند تفاوتی نداشت چرا که اسکلت تیم ملی از یکی دو سال قبل مشخص است.

مایلی کهن در خصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: من صحبتی در این زمینه ندارم اما بارها گفته‌ام من عاشق پرسپولیس هستم، از دهه ۴۰ طرفدار این تیم بودم و از بهمن ۵۴، ۱۴ سال برای این تیم بازی کردم. مقطعی هم به عنوان مربی در این تیم کار کردم. قبلا هم گفتم اگر سرمربی پرسپولیس شوم خدا را شکر می‌کنم و اگر هم نشوم حتما خیری در آن بوده، باز هم خدا را شکر می‌کنم.

وی افزود: نوبت به ما هم می‌رسد سرمربی پرسپولیس شویم، اگر این دنیا هم نوبت به من نرسد در آن دنیا نوبت من می‌شود.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر