1

حذف بروکراسی‌های اداری با فراگیری فناوری اطلاعات در کشور محقق می‌شود.

  • کد خبر : 890
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹

لطف‌الله فروزنده شامگاه سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک (اله سیت ۹۰) و نیز دومین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک و مبلمان شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد اظهار داشت: در حال حاضر یک ذهنیت منفی در ارتباط با اجرای فرایندهای اداری در کشور وجود دارد که با […]

لطف‌الله فروزنده شامگاه سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک (اله سیت ۹۰) و نیز دومین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک و مبلمان شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد اظهار داشت: در حال حاضر یک ذهنیت منفی در ارتباط با اجرای فرایندهای اداری در کشور وجود دارد که با توسعه فناوری اطلاعات در سطوح مختلف اداری و خدماتی می‌توان این امر را از میان برداشت.
افق – فارس:معاون توسعه و مدیریت انسانی سرمایه رئیس جمهور، تکریم ارباب رجوع را از جمله مزیت‌های اجرایی شدن فناوری اطلاعت در کشور عنوان کرد و گفت: فناوری اطلاعات بستر را برای عدالت در امور خدماتی و اداری فراهم می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تکریم ارباب رجوع از جمله اولویت‌های دولت در راستای تحقق دولت الکترونیک است که در این راستا باید یک نگاه عمیق از سوی مدیران صورت گیرد.
معاون توسعه و مدیریت انسانی سرمایه رئیس جمهور افزود: تا زمانی که به دولت الکترونیک نگاه عمیق و اصولی نداشته باشیم به هیچ عنوان در نظام‌های اداری و مدیرتی کشور به موفقیت مطلوب دست نمی‌یابیم.
معاون توسعه و مدیریت انسانی سرمایه رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این راستا و با حل مسائل امنیتی و موانع پیش روی سرعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز آشنایی کارکنان ادارات و آحاد مردم می‌توان گام‌های اساسی برای توسعه دولت الکترونیک برداشت.
فروزنده با اشاره به ۱۰برنامه تحول دولت گفت: با توجه به اهمیت توسعه فناوری اطلاعات، اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک در صدر برنامه‌های تحولاتی دولت قرار دارد.
وی در ارتباط با ادغام وزارتخانه‌ها اظهار داشت: طرح ادغام وزاتخانه‌ها از سوی دولت‌های پیشین نیز مطرح بوده است که بر این اساس ادغام هشت وزارتخانه در این دستور به دولت تکلیف شد.
معاون توسعه و مدیریت انسانی سرمایه رئیس جمهور تاکید کرد: در این راستا ساختار دولتی حدود ۸۰ کشور جهان مورد بررسی قرار گرفت.
فروزنده با اشاره به اینکه با ادغام وزارتخانه ارتباطات فراهم کردن شرایط برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در کشور کاهش نمی‌یابد، افزود: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی فرصت اقدامات کارشناسی برای ادغام وزارتخانه‌ها را ندارد، دولت تمام جوانب آن را بررسی و نتایج آن را از طریق لایحه ارائه می‌دهد.
چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات (اله سیت۹۰) از ۱۷ تا ۲۰ خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر