2

واکنش علی پروین به اتفاقات بازی پرسپولیس برابر شهرداری تبریز

  • کد خبر : 8974
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹

پایگاه خبری افق:علی پروین به اتفاقات بازی پرسپولیس برابر شهرداری تبریز واکنش نشان داد و با حمایت از حمید استیلی از هواداران پرسپولیس خواست با اتحاد خودشان شرایط را برای موفقیت تیم‌شان مهیا کنند. اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به شعارهای هواداران از اواسط بازی […]

پایگاه خبری افق:علی پروین به اتفاقات بازی پرسپولیس برابر شهرداری تبریز واکنش نشان داد و با حمایت از حمید استیلی از هواداران پرسپولیس خواست با اتحاد خودشان شرایط را برای موفقیت تیم‌شان مهیا کنند.

اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به شعارهای هواداران از اواسط بازی در برابر شهرداری تبریز علیه تیم، بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان، گفت:”هواداران پرسپولیس باید شان تیم و کادر فنی را رعایت کنند و صبور باشند. خیلی از تیم‌ها بوده‌اند که اول فصل را خوب شروع نکردند اما پایان فصل قهرمان شدند یا مقام شایسته‌ای کسب کردند.”

پروین با حمایت از حمید استیلی، افزود:” حمید استیلی را نباید سیبل قرار داد. احساس می‌کنم شیطنت‌هایی در کار است که استیلی و این پرسپولیس را خراب کنند. استیلی مدیریتش را دارد که این تیم را جمع و جور کند. من هم به حمید گفتم هر کاری از دستم بر بیاید برای کمک به او انجام می‌دهم. استیلی شاگرد خودم بوده و مثل بچه خودم است. هر کاری برای سربلندی‌اش از دستم بر بیاید برایش انجام می‌دهم.”

اسطوره باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد پرسپولیس در بازی‌های ابتدایی لیگ، تصریح کرد:” پرسپولیس شاید خوب کار نکرده باشد اما باید دلیل خوب بازی نکردنش را پیدا کرد. اول اینکه اول فصل است و باید صبر کرد. این تیم با تغییراتی مواجه بوده و نیاز به زمان دارد. بعد هم آن پرسپولیس رویایی که هوادار انتظار دارد از اول حمله کند سال‌هاست دیده نشده. شرایط فوتبال عوض شده است. اما این پرسپولیس ابزارش را دارد و هواداران باید متحد باشند و اجازه ندهند برخی‌ها از اول فصل شیطنت کنند. باید از تیم حمایت کرد و شرایط استرس زا برای بازیکنان به وجود نیاورد. جذابیت‌های فوتبال به همین بالا و پایین هاست و تیمی نتیجه می‌گیرد که با صبر و حوصله کارش را جلو ببرد.”

علی پروین به اهمیت شناخت کادر فنی از تیم اشاره کرد و گفت:” به نظر من استیلی می‌تواند این تیم را جمع کند، فقط باید کمی دقت کند و شرایط تیمش را بشناسد و بازیکنان را از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل برساند. این تیم باید شاداب باشد و تزریق این شادابی کار کادر فنی است.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر