2

گوگل شرکت موتورولا موبایلیتی را به قیمت ۱۲٫۵ میلیارد دلار خریداری کرده است.

  • کد خبر : 9296
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸

گوگل اعلام کرد که شرکت موتورولا موبایلیتی که یکی از سازندگان مطرح تلفن همراه است را به قیمت ۱۲٫۵ میلیارد دلار خریداری کرده است. به گزارش ایسنا خرید شرکت موتورولا موبایلیتی، گوگل را قادر می‌سازد تا اکوسیستم اندروید خود را تقویت کند و جایگاه خود را در بازار رقابتی دستگاههای همراه ارتقاء بخشد. گوگل اعلام […]

گوگل اعلام کرد که شرکت موتورولا موبایلیتی که یکی از سازندگان مطرح تلفن همراه است را به قیمت ۱۲٫۵ میلیارد دلار خریداری کرده است.

به گزارش ایسنا خرید شرکت موتورولا موبایلیتی، گوگل را قادر می‌سازد تا اکوسیستم اندروید خود را تقویت کند و جایگاه خود را در بازار رقابتی دستگاههای همراه ارتقاء بخشد.

گوگل اعلام کرد این خرید بر روی روند ساخت سیستم عامل اندروید تاثیر نخواهد گذاشت. مدیران این شرکت همچنین اظهار داشتند، گوگل شرکت موتورولا موبایلیتی را به عنوان یک بیزینس جداگانه اداره خواهد کرد.

گوگل امیدوار است تا اوایل سال ۲۰۱۲ روند واگذاری موتورولا موبایلیتی به اتمام رسد، زیرا این معامله به تصویب هیئت مدیره دوکمپانی رسیده است.

شرکت موتورولا در دی ماه سال ۸۹ به‌طور رسمی به دو شرکت مجزا تقسیم شد. موتورولا اعلام کرد که این شرکت به دو شرکت جداگانه تقسیم شده که یکی از این شرکت‌ها که موتورولا موبایلیتی نام دارد، به تولید تلفن همراه می‌پردازند و شرکت دیگر با نام موتورولا سولوشن، به تولید تجهیزات برای آژانس‌های دولتی مانند رادیوهای پلیس و اسکنرهای بارکد می‌پردازد.

موتورولا در دهه ۱۹۳۰ تولید رادیوهای خودرو را آغاز کرد و در دهه ۱۹۴۰ خط تولید تلویزیون خود را به راه انداخت و در دهه ۱۹۸۰ به یکی از تولیدکنندگان تلفن همراه تبدیل شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر