2

تشیع پیکر شهید علی اشرف ملایی در فتنه پس از انتخابات ۸۸

  • کد خبر : 9543
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳

مراسم تشییع پیکر پاک شهید علی‌اشرف ملایی جانباز جنگ تحمیلی و فتنه پس از انتخابات، امروز سه‌شنبه از مقابل حوزه ۳۲۳ مالک اشتر بسیج به سمت منزل این شهید برگزار شد. شهید ملایی در تاریخ ۲۵ بهمن سال ۸۹ زمانی که برای دفاع از حریم ولایت و جلوگیری از هتک حرمت‌ها توسط فتنه‌گران پا به […]

مراسم تشییع پیکر پاک شهید علی‌اشرف ملایی جانباز جنگ تحمیلی و فتنه پس از انتخابات، امروز سه‌شنبه از مقابل حوزه ۳۲۳ مالک اشتر بسیج به سمت منزل این شهید برگزار شد.

شهید ملایی در تاریخ ۲۵ بهمن سال ۸۹ زمانی که برای دفاع از حریم ولایت و جلوگیری از هتک حرمت‌ها توسط فتنه‌گران پا به میدان گذاشته بود توسط اراذل و اوباش فتنه‌گر مجروح شد و پس از چند ماه بستری شدن در بیمارستان سرانجام سحرگاه یک‌شنبه به شهادت رسید.

سردار سیدمحمود حسینی فرمانده ناحیه مالک اشتر بسیج در این مراسم اظهار داشت: این شهید بزرگوار پس از دفاع مقدس در خدمت بسیج بود و در حفظ آسایش و امنیت مردم از هیچ کوششی فرو نگذاشت.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام به اهدافشان نخواهند رسید گفت: بسیجیان و امت حزب الله همواره در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد پرچم بسیج به زمین بیفتد.

حسینی با اشاره به شهید ملایی تصریح کرد:‌ این شهید بیش از ۸۰ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل بعثی‌ها ایستادگی کرد همچنین در فتنه سال ۸۸ شبانه روز در حال فعالیت و مجاهدت بود و در اثر جراحت به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این شهید فردی نبود که نظام خدمات مادی به او داده باشد تا او خود را مدیون نظام بداند بلکه فردی مستضعف بود که با افتخار جان خود را در راه انقلاب هزینه کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام روحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر بسیج گفت‌:امروز شاهد تشییع عزیزی هستیم که بیش از ۸۰ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع مقدس شرکت داشت و دو بار تا مرز شهادت به پیش رفته بود.

روحی با اشاره به اینکه ملایی جانباز ۳۰درصد بوده است، گفت: او شهیدی است که بعد از دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف دفاع نظام جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر