2

پناه بردن به هاشمی مثل پناه بردن به کشتی بزرگ در حال غرق است

  • کد خبر : 9621
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اظهار تأسف از سرنوشت شوم و نامعلوم فتنه‌گران و حامیانشان که دچار سردرگمی انتخاباتی شده‌اند، اظهار داشت: فتنه‌گران و حامیان آنها به دلیل بد سابقه بودن و ناامیدی از فعالیت‌های بعدی در نظام اسلامی همچون انتخابات، فکر نمی‌کنم بتوانند در […]

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اظهار تأسف از سرنوشت شوم و نامعلوم فتنه‌گران و حامیانشان که دچار سردرگمی انتخاباتی شده‌اند، اظهار داشت: فتنه‌گران و حامیان آنها به دلیل بد سابقه بودن و ناامیدی از فعالیت‌های بعدی در نظام اسلامی همچون انتخابات، فکر نمی‌کنم بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مسائل در عرصه اجتماعی بستگی به فرمول عرضه و تقاضا دارد، اظهار داشت: بین امت اسلامی جمعیتی دیده نمی‌شود که تقاضای حضور فتنه‌گرانی را داشته باشد که هم سابقه‌شان را خراب کرده‌‌ و هم مهره‌های خود را سوزانده‌اند.

حجت‌الاسلام شجونی با تصریح بر اینکه مهره‌های فتنه‌ با توجه به گذشته بد خود، برای حضور در انتخابات تصمیمی نخواهند داشت، افزود: در رسانه‌ها نیز باید به گونه‌ای رفتار شود که اسمی از آنها نیاوریم و نگوییم قصد آمدن به انتخابات را دارند.

# درخواست بهائیان و سلطنت‌طلبان از فتنه‌گران برای انتخابات امری طبیعی است

وی درخواست عده‌ای ضد انقلاب از فتنه‌گران و حامیان آنها برای حضور در انتخابات را امری طبیعی دانست و ادامه داد: بهائیان، سلطنت‌طلبان، منافقینی که از پادگان اشرف گریخته‌اند، خانوداه‌های اعدامیان و بسیاری از کسانی که به دلیل رغبت به ایجاد آشوب در فضای جامعه اسلامی هستند، مایلند تا فتنه‌گران و دست‌اندکاران آنها در انتخابات شرکت کرده و سپس نظام اسلامی را واژگون کنند؛ به همین دلیل از آنها برای فعالیت در این عرصه دعوت کرده‌اند و حمایت‌شان می‌کنند.

دبیر جامعه وعاظ تهران افزود: کسانی که فتنه‌گری کرده و آمریکا و اسرائیل از آنها حمایت کردند، همچنین به نظام اسلامی ضرر رساندند و منافقین را تحریک کردند، دیگر در انتخابات جایگاهی نخواهند داشت.

# محمد خاتمی به دلیل عدم اقبال عمومی جرأت شرکت در انتخابات را ندارد

حجت‌الاسلام شجونی با بیان اینکه فتنه‌گران علاوه بر خسارت‌های سیاسی و اجتماعی، ضررهای مالی را متوجه دولت و کشور کردند، ادامه داد: کسانی که در نشریات گوناگون و رسانه‌هایشان به نظام اسلامی، انقلابی که امام (ره) پایه‌گذار آن بود، شهدایی که به آن قوام دادند و اینکه رهبر انقلاب و امت اسلامی آن را به پیش می‌برند، توهین کردند دیگر جرأت نخواهند کرد که در عرصه انتخاباتی شرکت کنند، مگر آنکه از روی بی‌حیایی و جسارت دیگر بخواهند برای پروژه‌سازی جدید در رد صلاحیت‌ها خود را کاندید کنند.

وی با انتقاد از کندی و ضعف عملکرد دستگاه قضائی نسبت به رسیدگی پرونده‌های فتنه، گفت: گاهی بر اثر این کم‌کاری، جریان فتنه به خود اجازه می‌دهند که دست به چنین کاری بزنند و از دستگاه قضایی انتظار می‌رود نسبت به تعیین وضعیت پرونده‌ها و جلوگیری از سوء استفاده فتنه‌گران از نبود حکم قضایی، هر چه سریع‌تر نتیجه رسیدگی آنها را اعلام کند.

دبیر جامعه وعاظ تهران در مورد ورود و فعالیت گوناگون افراد فتنه‌گر در عرصه انتخاباتی، بیان کرد: گروهی از فتنه‌گران که دارای پرونده قضائی هستند، از سر ناچاری، انتخابات را تحریم می‌کنند و دسته‌ دیگر همچون محمد خاتمی که فعالیت‌اش مشروط شده به دلیل عدم اقبال عمومی، جرأت شرکت در انتخابات را ندارد.

# مهره‌های ناشناخته به همت کارگزاران و منحرفین، کاندید می‌شوند

وی گروه سوم فتنه‌گران را مهره‌های جدیدی دانست که هنوز در عرصه عمومی جامعه ناشناخته مانده‌اند که کارگزاران، جریان اصلاحات و انحراف، برای کاندید شدن و رأی‌آوری آنها تلاش زیادی می‌کنند.

حجت‌الاسلام شجونی با اشاره به فتنه جدید با نام منحرفین در دولت، گفت: جریان انحرافی با بودجه فرهنگی که در اختیار دارند، به همین دولت و نظام اسلامی خیانت می‌کنند که نمونه جدید و برجسته آن اهانت نشریه خاتون به حجاب برتر بوده است که با طراحی سران انحراف صورت گرفته و می‌خواهند در جبهه جدید، خود را برای انتخابات آتی آماده کنند.

وی با تصریح بر ناراحتی و گله‌مندی علما از این خط مشی رسانه‌ای در دولت اسلامی، افزود: این وقایع عوارضی است که از جانب فتنه‌گران برخاسته است و این موضوع همان چیزی است که اصلاح‌طلبان در دوره گذشته هم به دنبال آن بوده‌‌ و خواستار واژگونی نظام اسلامی و مخالف اصل ولایت فقیه بودند.

دبیر جامعه وعاظ تهران با ابراز اطمینان از رد صلاحیت خائنان به نظام اسلامی و ولایت فقیه در شورای نگهبان، بیان کرد: فتنه‌گران و منحرفین در دولت می‌خواهند به دولت و کشور ضربه بزنند و از این غافل هستند که مقام معظم رهبری و ملت ایران همچون کوهی در برابر آنها ایستاده است و به آنها بهایی نمی‌دهد.

وی افزود: فتنه‌گران که امام (ره)، انقلاب اسلامی و نظام مقدس آن را فراموش کرده‌اند، می‌خواهند مملکت را بدون ولی و سرپرست اداره کنند؛ به همین دلیل حتی با استکبار معامله کردند.

حجت‌الاسلام شجونی با اظهار تأسف از کوتاهی برخی‌ها در مشخص کردن مرزشان با فتنه‌گران، گفت: کسانی که از فتنه‌گری و حمایت آنها توبه نکرده‌اند، اجازه ‌ورود به عرصه خدمت به مردم را ندارد، زیرا ملت خیانتشان را با پوست و گوشتشان لمس کرده‌اند.
# پناه بردن به هاشمی مثل پناه بردن به کشتی بزرگ در حال غرق است

وی با اشاره به دیدار حزب مؤتلفه با هاشمی، افزود: به آنها تذکر داده‌ایم ولی گویا خوی بزرگ‌منشی هنوز برخی‌ها را رها نکرده است و از محبت بیش از حد، دست به ملاقات‌هایی می‌زنند؛ در حالی که پناه بردن آنها به هاشمی مثل کسی است که بخواهد به کشتی بزرگی که در حال غرق است پناه ببرند.

دبیر جامعه وعاظ تهران خاطر نشان کرد: هنوز هاشمی در برائت و مرزبندی خود با فتنه دچار تردید و اشتباه است یعنی هنوز پس از ۲ سال نتوانسته مصلحت خود را تشخیص دهد.

حجت‌الاسلام شجونی اتحاد اصول‌گرایان تحت کمیته ۸+۷ را بسیار امیدوارکننده دانست و افزود: این اتحاد تحت اشراف بزرگانی همچون آیت‌‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله محمد یزدی قرار دارد که نتایج ارزنده‌ پیروزی را برای اصول‌گرایان در انتخابات رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداوند در این ماه شفای عاجلللللللللللللل عنایت فرماید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر