2

برای حمایت از طلبه جوان مضروب ، فردا پس از برگزاری نماز جمعه،‌ مراسم راهپیمایی برگزار می گردد.

  • کد خبر : 6461
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹

مهدی رنجبریان به خبرنگار قضایی فارس گفت: در جلسه شورای عالی مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تهران با بررسی وضعیت علی خلیلی، طلبه ناهی از منکر که در شب نیمه شعبان از سوی اراذل و اوباش مضروب شد، مقرر شد که فردا پس از برگزاری نماز جمعه،‌ مراسم راهپیمایی برگزار گردد. وی افزود:‌فردا طلاب حوزه […]

مهدی رنجبریان به خبرنگار قضایی فارس گفت: در جلسه شورای عالی مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تهران با بررسی وضعیت علی خلیلی، طلبه ناهی از منکر که در شب نیمه شعبان از سوی اراذل و اوباش مضروب شد، مقرر شد که فردا پس از برگزاری نماز جمعه،‌ مراسم راهپیمایی برگزار گردد.

وی افزود:‌فردا طلاب حوزه های علمیه تهران به همراه امت حزب الله پس از اقامه نماز جمعه در مسیر خیابان طالقانی به سمت میدان فلسطین راهپیمایی کرده و اعتراض خود را به هتک حرمت ناهیان از منکر خصوصا طلبه علی خلیلی ابراز خواهند کرد.

معاون آموزشی حوزه علمیه امام خمینی(ره) ازگل با اشاره به بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران که در پایان این مراسم خوانده می‌شود، گفت:‌هدف اصلی از این راهپیمایی تاکید بر پیگیری مسئولین برای هر چه بیشتر کردن امنیت اجتماعی در جامعه است و سخنران این مراسم نیز متعاقبا معرفی خواهد شد.

وی در مورد وضعیت جسمی علی خلیلی گفت: به لطف الهی ایشان از حالت کما خارج شده اند اما هنوز تکلم نمی کنند و برخی از پزشکان احتمال می‌دهند که بخشی از بدن وی دچار فلج شده باشد. لذا از مردم نوع‌دوست ایران اسلامی می‌خواهیم که برای سلامتی این طلبه وظیفه‌شناس، دعا کنند.

رنجبریان همچنین با اشاره به پیگیری‌های آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران ابراز امیدواری کرد که به زودی ضاربان این طلبه در انظار عمومی به مجازات عمل خود برسند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر