4

مقرر شد کمیته ۸+۷ فعالیت خود را با قوت دنبال کند

  • کد خبر : 9682
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱

در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با حضور حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی مقرر شد کمیته ۸+۷ فعالیت خود را با قوت دنبال کند همچنین بر حفظ بنیه‌های وحدت در جامعه اصولگرایی تاکید شد. حجت‌الاسلام احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه شب گذشته […]

در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با حضور حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی مقرر شد کمیته ۸+۷ فعالیت خود را با قوت دنبال کند همچنین بر حفظ بنیه‌های وحدت در جامعه اصولگرایی تاکید شد.

حجت‌الاسلام احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزه با اکثریت اعضاء و با حضور آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی و آیت‌الله محمد یزدی برگزار شد.‌

وی افزود: در ابتدای این جلسه اخبار مطرح مورد بررسی قرار گرفت و مهمترین بحث داخلی مطرح شده در این جلسه، ویژه‌نامه خاتون ۱ بود که روزنامه ایران آن را منتشر کرده و در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.‌

سالک خاطرنشان کرد: در این جلسه به جملات، مطالب و تصاویر ویژه‌نامه خاتون اشاره شد که نگرانی اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز را به دنبال داشت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ادامه تصریح کرد: بحث حجاب از مسائل اساسی اسلام است که در صدر اسلام و پس از آن مورد توجه بوده اما آقای کلهر مطالبی را در این ویژه‌نامه نگاشته و اشاره کرده که چادر از شب‌نشینی‌ها در اروپا و توسط ناصرالدین شاه به ارمغان آمده است.

وی در ادامه گفت: جمله‌ای که کلهر نقل کرده که رنگ مشکی متکبرانه را ناصرالدین شاه از فرانسه به ایران آورده، یک نوع اهانت به جامعه زنان محجبه کشور است و یکی از مسائل اصلی دین ما که بحث حجاب است و در آیات، روایات و تاریخ اسلام مطرح است، متأسفانه به این شکل مورد توهین قرار گرفته است.

سالک تأکید کرد: با نگاشتن این مطالب، به قشر عظیم زنان کشور توهین شده و این مطالب آیات اعظام را نگران کرده و نسبت به این مطالب اعتراض داشتند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: بحث بعدی که در این جلسه مطرح شد، کمیته ۸+۷ بود و قرار شد این کمیته فعالیت خود را با قدرت پیش ببرد و تلاش اصلی بر حفظ بنیه‌های وحدت در جامعه اصولگرایی است که اطراف حاضر در صحنه اصول‌گرایی به بحث وحدت باید بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حیات حرکت اصولگرایانه در چارچوب وحدت است و در مقابل آن تلاش برای ایجاد تفرقه میان جامعه اصولگرایی مطرح است که یک هشدار و بصیرت لازم را به ما انتقال می‌دهد و ضرورت وحدت را متذکر می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر