1

رشوه های گروهک منافقین به رسانه های غربی برای انجام مصاحبه های سفارشی

  • کد خبر : 9721
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۱۴

یک سلطنت طلب مقیم پاریس از رشوه های گروهک منافقین به رسانه های غربی برای انجام مصاحبه های سفارشی خبر داد و در عین حال فاش کرد که سازمان، مخالفان خود در میان اپوزیسیون را تهدید کرده است. «نوشابه- الف» همسر هوشنگ اسدی در این باره مطلبی را در روزنت منتشر کرد که قابل تامل […]

یک سلطنت طلب مقیم پاریس از رشوه های گروهک منافقین به رسانه های غربی برای انجام مصاحبه های سفارشی خبر داد و در عین حال فاش کرد که سازمان، مخالفان خود در میان اپوزیسیون را تهدید کرده است.
«نوشابه- الف» همسر هوشنگ اسدی در این باره مطلبی را در روزنت منتشر کرد که قابل تامل است مخصوصا آنجا که قرار می شود رابط شبکه سی بی اس و مریم رجوی برای انجام یک مصاحبه شود. وی می نویسد: چند سال پیش، یکی از تهیه کنندگان برنامه ۶۰ دقیقه در تلویزیون سی بی اس آمریکا در تماسی از من خواست ترتیب مصاحبه ای با مریم رجوی را برای این شبکه بدهم. همان موقع به او گفتم این کار به نظر ممکن نمی رسد. او در پاسخ گفت وقتی قرار باشد با یک شبکه غیرایرانی مصاحبه شود و آن هم ۶۰دقیقه، حتما پاسخ متفاوت خواهد بود. چنین بود که از یکی از افراد منتسب به سازمان در پاریس خواستم مرا در این زمینه یاری برساند. او هم بعد از چند روز آدرس ایمیلی را داد و گفت از این طریق تماس بگیرید. کاری که کردم؛ در پاسخ شماره تلفنی داده شد برای تماس. راستش وقتی شماره را فرستادند از پیشداوری خود خجالت زده شدم که چرا براساس شنیده ها، چنین حرفی را به آن تهیه کننده آمریکایی زده ام؛ اما افسوس که حق با من بود.
وی می افزاید: تلفن اول را که زدم شماره دیگری دادند. بعد شماره ای دیگر، شماره بعدی و باز… این شماره دادن ها دو سه ماهی طول کشید تا عاقبت همان تهیه کننده آمریکایی با من تماس گرفت و گفت؛ موضوع منتفی شد! گفتم حتما چون طول کشیده است. جواب داد نه؛ نماینده این سازمان در آمریکا با تهیه کننده ارشد ما قرار گذاشته و با او دیدار کرده است.
نویسنده یادآور می شود: به عنوان یک روزنامه نگار برخورد برایم دلچسب نبود. اما باز فکر کردم قرار شده خودشان ترتیب کار را بدهند و مهم هم این است که مصاحبه انجام شود، اما باز در اشتباه بودم. او گفت؛ نماینده شان شرط گذاشته و سؤال تعیین کرده که اینها را بپرسید. هزینه اش را هم خودمان می دهیم[!!] به واقع ناامیدکننده بود و این ناامیدی همچنان ادامه دارد.
این سلطنت طلب مقیم پاریس می نویسد: همین جا از مریم رجوی سؤالات مشخصی را مطرح می کنم مثلا؛ در سالهای اول انقلاب، جوانان عضو سازمان مجاهدین خلق دستور تشکیلاتی داشتند که با وابستگان گروه های دیگر وارد بحث نشوند. آیا این درست است و هنوز هم چنین است؟ آیا سازمان مجاهدین خلق پاسخگویی به سؤالاتی نظیر همکاری با صدام در حمله به خاک ایران را وظیفه خود می داند؟ اعزام افراد کم تجربه در جریان عملیات مرصاد به ایران براساس کدام استراتژی صورت گرفت؟ آیا در سازمان مجاهدین خلق انتقاد درون سازمانی مجاز است؟ آیا این شایعه درست است که برخی از اعضای سازمان براساس دستور تشکیلاتی از این سازمان جدا شده و وظیفه حمله به دیگر مخالفان جمهوری اسلامی را برعهده گرفته اند؟
وی درباره خطرناک بودن سازمان تروریستی منافقین نوشت: باید دید این تصور از کجا آمده که «از مجاهدین دوری کنید خطرناک اند»؟ آیا نگارش نقد به سازمان مجاهدین «عقوبت» دارد؟ حتی سؤال کردن؟… طبعا دوست می دارم که پاسخ این سؤالات را دریافت دارم. به من می گویند؛ ننویس «سیبل» می شوی، اینها خطرناک اند. به جای هر پاسخی سیل دشنام به طرف خودت و خانواده ات سرازیر می شود. یک وبلاگ نویس جوان وقتی چند خط- فقط چند خط- از خانم رجوی انتقاد کرد، چنان مورد حمله قرار گرفت که مادرش- عضو سابق مجاهدین خلق- از تهران به او هشدار داد که «اینها مخوف اند با آنها در نیفت»…
گرفتن ژست آزادگی از سوی همسر سردبیر روزنت در حالی است که سایت مذکور پیش از این بارها از گروهک های تروریستی ریگی، پژاک و حتی منافقین دفاع کرده، با سران آنها به گفت وگو پرداخته و ادعاهای آنان علیه جمهوری اسلامی را از موضع جبهه واحد اپوزیسیون منتشر کرد، اما حالا که طشت رسوایی گروه منافقین از بام افتاده، همین سایت تلاش می کند حساب خود را از آنان جدا کند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]