3

افشای اسناد جدیدی از سوء استفاده جنسی در ارتش استرالیا

  • کد خبر : 35331
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳

افشای اسناد جدید از تجاوز جنسی ناگوار به کودکان و مراسم‌های وحشیانه در ارتش استرالیا پرده برداشته است که می‌تواند بررسی عمومی منجر شود.

افق – پرس تی وی درخواست‌ها برای بررسی پس از آن مطرح شد که استپن اسمیت وزیر دفاع استرالیا روز جمعه ادعاهای مطرح مبنی بر این که وی بر این رسوایی سرپوش گذاشته است، رد کرد.

اسمیت در ماه آوریل از بررسی هایی خبر داد که به همت دولت صورت گرفته و هدف آن تحقیق درباره ادعاهای مطرح مبنی بر سوء استفاده جنسی در ارتش از دهه ۱۹۵۰ تاکنون بوده است.

این گزارش می‌افزاید: “مشخصا تعدادی از پسرها از دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰ و احتمالا در دهه ۱۹۸۰ مورد تجاوز جنسی و فیزیکی و همچنین دیگر سوء استفاده ها قرار گرفته‌اند.”

در بخش‌هایی از این گزارش که پیش‌تر منتشر شده، آمده است افسران ارشد کنونی ارتش استرالیا احتمالا مسئول صدها مورد سوء استفاده هستند.

حدود ۱۰۰۰ شکایت که ۸۴۷ نفر را شامل می‌شود، مشخص شده است؛ این گزارش‌ها از سال ۱۹۵۱ که درباره یک پسر ۱۳ ساله است، آغاز و حادثه‌ای مربوط به سال گذشته را نیز شامل می‌شود.

مشروح گزارش، تصویری کامل از فرهنگ سرپوش گذاشتن، ناتوانی در تنبیه عاملان آن و دشمنی علیه قربانیانی را که شکایت کرده‌اند، ترسیم می‌کند.

همچنین جولیا گیلارد نخست وزیر استرالیا این اتهامات را “کاملا ناراحت کننده” خوانده و گفته است این گزارش “واقعا نگران کننده است.”

وی گفته است: “باید در این زمینه کار کنیم و با توجه به این که این مسئله به سال‌ها پیش بر می‌گردد، متوجه شویم که بهترین راه برای برخورد با این مسئله چیست.”

گیلارد افزود کمیسیون سلطنتی یکی از گزینه‌های مورد نظر دولت برای بررسی درباره اتهام‌های مطرح مبنی بر سوء استفاده به شمار می‌آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35331

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]