4

من امیدوارم همه صادقانه صحبت کنند تا منافع ملی حفظ شود

  • کد خبر : 34273
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۹:۵۲

بهتر است مسئولان دلایل تغییرات را که مطمئنا قابل پذیرش خواهد بود ذکر کنند

رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: قبل از پکن هم چنین تغییراتی را داشتیم و همین نتایج بدی بر جا گذاشت.
قبل از المپیک پکن هم مشابه تغییرات فعلی رخ داد/ مسئولان دلایل را بازگو کنند

رضا قراخانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تغییرات روسای ۵ فدراسیون گفت: احتمال لطمه به نتایج و ورزشکاران به ویژه المپیکی‌ها با تغییرات به وجود آمده زیاد است. در مقطع زمانی حساسی قرار داریم و به آرامش نیاز است. باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا ورزشکاران که به اوج رسیده‌اند و به لحاظ جسمی شب و روز تمرین کرده‌اند از نظر روحی نیز آماده شوند.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانی این تغییرات می‌تواند در ذهن ورزشکار ابهام ایجاد کند. دلیل تغییرات هم بیان نمی‌شود که همین ابهامات را بیشتر می‌کند، بهتر است مسئولان دلایل تغییرات را که مطمئنا قابل پذیرش خواهد بود ذکر کنند. این اتفاقات به صلاح کشورمان نیست و می‌تواند در نتایج المپیک لندن موثر باشد.

* تغییرات قبل از پکن به ما آسیب زد

رئیس سابق کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد تاریخ دوباره تکرار شده و علی‌آبادی که زمانی جایگاه وی را در کمیته تصاحب کرده است و عده‌ای به فکر تصاحب این جایگاه در زمان فعلی هستند تصریح کرد: ما قبل از المپیک پکن هم تغییر و تحولاتی را در برخی فدراسیون‌ها داشتیم که این به نتایج ما لطمه زد و آثار بدی را بر جای گذاشت. اوج این مسئله را می‌توان در کشتی آن زمان نام برد. همه کسانی که فکر و ذکرشان منافع ملی است و می‌خواهند عملکرد ورزشکاران در لندن بهترین باشد باید کمک کنند ورزشکار و مربی آرامش داشته باشند.

قراخانلو با بیان اینکه ورزشکاران با مدت‌ها تلاش و زحمت توانسته‌اند سهمیه المپیک را کسب کنند عنوان کرد: اگر کسی ورزشی باشد می‌فهمد تمرین کردن و به اوج رسیدن ساده نیست و پیچیده ترین مسئله بعد روحی و روانی است. باید فکر کنیم آیا این تغییرات کمک می‌کند؟ نه به نظر نمی‌رسد. اگر مسئولان دلایلی دارند با ورزشکاران صحبت کرده و آن را بیان کنند.

* صادقانه صحبت کنید تا منافع ملی حفظ شود

وی همچنین درباره موضع اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک که گفته‌اند اگر تغییرات رخ داده برای اعمال نظر در انتخابات کمیته ملی المپیک باشد از سمت خود کنار گیری می کنند گفت: ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. حرف‌های گفتنی بسیار زیاد است اما صداقت نکته مهم است و من امیدوارم همه صادقانه صحبت کنند تا منافع ملی حفظ شود برای تغییرات زمان کافی وجود دارد و کشمکش‌ها بعد از المپیک نیز می‌تواند باشد در آن زمان آقایان می‌توانند بگویند و بشنوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر