3

پیشنهاد دوستی تبهکاران به یک دختر ۱۸ ساله + تصویر

  • کد خبر : 4708
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵

مادرجان! تو برایم عزیزترین آدم روی زمین هستی و خیلی دوستت دارم اما افسوس که هر وقت زیر بار مشکلات زندگی کم می آوردی از من انتقام می گرفتی. اعتراف می کنم که از کرده خودم پشیمان هستم اما باور کن که اگر به خواسته های سیروس و ناهید گوش نمی دادم، آبرو و حیثیتم […]

داستات زندگی مرجان دختر 18 ساله گرفتار در باندتبهکاری

مادرجان! تو برایم عزیزترین آدم روی زمین هستی و خیلی دوستت دارم اما افسوس که هر وقت زیر بار مشکلات زندگی کم می آوردی از من انتقام می گرفتی. اعتراف می کنم که از کرده خودم پشیمان هستم اما باور کن که اگر به خواسته های سیروس و ناهید گوش نمی دادم، آبرو و حیثیتم را به باد می دادند.
خراسان: این دختر ناخلف چندین بار تا به حال از خانه فرار کرده است و حالا هم ماموران او را به عنوان یک سارق حرفه ای دستگیر کرده اند. کاش می مردم و این آبروریزی را به چشم نمی دیدم، کاش اصلا چنین فرزندی نداشتم و …!

مادر مرجان از دخترش خیلی گلایه داشت و با چشمانی گریان او را نفرین می کرد. در این لحظه دختر ۱۸ ساله به مادرش نگاهی کرد و گفت: تو همیشه مرا نفرین کرده ای و فقط می توانی خوب آبغوره بگیری! تو حرف هایت را گفتی، اجازه بده من هم درددل هایم را بگویم. بله، مادرم راست می گوید. من ۱۷ بار تا به حال از خانه فرار کرده ام و با همدستی اعضای یک باند ۸۰ فقره سابقه سرقت دارم. ولی هیچ کس نمی پرسد چرا کارم به این جا کشیده شده است.

مادرجان! تو برایم عزیزترین آدم روی زمین هستی و خیلی دوستت دارم اما افسوس که هر وقت زیر بار مشکلات زندگی کم می آوردی از من انتقام می گرفتی. اعتراف می کنم که از کرده خودم پشیمان هستم اما باور کن که اگر به خواسته های سیروس و ناهید گوش نمی دادم، آبرو و حیثیتم را به باد می دادند.

مرجان در ادامه داستان زندگی اش به کارشناس اجتماعی کلانتری خواجه ربیع مشهد گفت: من از روز اول رابطه دوستانه ای با مادرم نداشتم. او همیشه اخمو و عبوس بود و تنها ایرادهایم را می دید. مادرم فکر می کرد اگر در خانه لبخند بزند ابهت مادری اش از بین خواهد رفت.

متاسفانه ۲ سال قبل تحت تاثیر حرف های چرت و پرت هم کلاسی هایم که داشتن دوست پسر را یک امتیاز مثبت می دانستند، برای فرار از تنهایی با مردی در راه مدرسه آشنا شدم که ۳۸ ساله بود.

سیروس با محبت های دروغین خود مرا خام کرد و با این که می دانستم زن و بچه دارد با او ارتباط برقرار کردم. پس از گذشت مدتی متوجه شدم سیروس با زنی به نام ناهید نیز رابطه مخفیانه دارد. من از طریق او با این زن جوان نیز آشنا شدم و به پیشنهاد آن ها از خانه فرار کردم.

متاسفانه با نقشه شومی که آن ها برایم کشیده بودند مورد سوءاستفاده قرار گرفتم و در این وضعیت با توجه به بلایی که به سرم آمده بود از ترس آبرویم بازیگر نقشه کثیف شان شدم. آن ها چندین بار مجبورم کردند از خانه فرار کنم.

مرجان آهی کشید و افزود: تقریبا از ۶ ماه قبل سیروس و ناهید نقشه سرقت از خودروهای سواری را کشیدند و من با ایستادن در کنار خیابان، سوار خودروی مردان جوانی که دنبال هوسرانی خود بودند می شدم. سپس با ترفند شیطانی، طعمه های خود را به محلی خلوت می کشاندم و سیروس و ناهید که در تعقیب مان بودند با این ادعا که دخترشان در داخل خودرو چه می کند وارد عمل می شدند.

ما با این نقشه از افراد هوسران سرقت و اخاذی می کردیم و متواری می شدیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4708

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]