3

حتی برد الهلال هم در این صورت مانع صعود استقلال نیست! + تصویر

  • کد خبر : 247637
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

صعود استقلال در صورت شکست تیم الریان قطر قطعی خواهد بود به گونه ای که حتی برد الهلال هم در این صورت مانع صعود آبی های پایتخت ایران نیست!

صعود استقلال در صورت شکست تیم الریان قطر قطعی خواهد بود به گونه ای که حتی برد الهلال هم در این صورت مانع صعود آبی های پایتخت ایران نیست!
الریان حتی برد الهلال هم در این صورت مانع صعود استقلال نیست! + عکس

افق نیوز/ صعود استقلال در صورت شکست تیم الریان قطر قطعی خواهد بود به گونه ای که حتی برد الهلال هم در این صورت مانع صعود آبی های پایتخت ایران نیست!

 

استقلالی‌ها در صورتی که سیزدهم فروردین ماه بتوانند تیم الریان را در ورزشگاه آزادی شکست دهند، به مرحله بعد صعود خواهند کرد. اگر استقلال موفق به شکست الریان شود با ۹ امتیاز صدرنشین شده و صعودش قطعی می‌شود، چرا که در صورت پیروزی العین برابر الهلال، در هفته پایانی جدال العین ۷ و الریان ۶ امتیازی برای صعود یک تیم خواهد بود و استقلال هم برای معرفی صدرنشین گروه به مصاف الهلال می‌رود.

پیروزی الهلال برابر العین و یا تساوی دو تیم نیز تاثیری در قطعی بودن صعود استقلال (در صورت شکست الریان) نخواهد داشت و باید دید شاگردان شفر در بازی خانگی حساس هفته پنجم می‌توانند صعودشان را قطعی کنند یا خیر.

 

 

استقلال در حالی در بازی رفت به تساوی دست یافت که جریان بازی در اختیار نماینده کشورمان بود و بارها حملات گسترده‌ای روی دروازه الریان خلق کردند، اما نتوانستند نتیجه را به سود خود تمام کنند.

 

حالا بازی پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷  ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که امیدواریم با موفقیت نماینده خوب کشورمان روبرو شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247637

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر