1

از این همه بی احترامی خسته ام/ اگر ما را نمی‌خواهید در صورت‌مان بگویید

  • کد خبر : 266647
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیمش نمایش خوبی مقابل بولیوی داشته است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیمش نمایش خوبی مقابل بولیوی داشته است.

به گزارش افق نیوز/ کارلوس‌کی روش بعد از پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران برابر بولیوی در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. فوتبال مدرن با کارهای ترکیبی در آن انجام شد. مطمئنم هواداران فوتبال وقتی به منزل می‌روند راضی هستند چون فوتبال خوبی را از نظر حفظ توپ، کارهای ترکیبی و هجومی شاهد بودیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی یادآور شد: مسیر طولانی را در پیش رو داریم. باید کارایی ما بیشتر شود. ما ۲ گل زدیم اما باید حداقل ۴ گل به ثمر می‌رساندیم. همانطور که گفتم نتیجه بازی‌های آماده سازی مهم نیست. مهم‌ترین مطلب حفظ هماهنگی بود. فکر می‌کنم تک تک بازیکنان مستحق تبریک و تحسین را دارند و لیاقت بهترین امکانات در جهت رسیدن به بهترین آمادگی را دارند.

او تاکید کرد: از هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند تشکر می‌کنم. هنوز بازی‌های ماه آینده میلادی برای ما باقی مانده است. امیدواریم با دو تیم دیگر بازی کنیم. تلاش می‌کنیم تیم ملی را در خانه‌های هواداران دیگر فوتبال ایران که در شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز و یا سایر شهرها هستند ببریم.

کی‌روش گفت: البته باید با تیم‌های مهمان صحبت کنیم و هماهنگی لازم را برای بازی در شهرهای دیگر ایران فراهم کنیم و تیم ملی را به هواداران نزدیک کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره حضور هواداران خانم در ورزشگاه آزادی، گفت: در درجه اول لذتی که بازیکنان به خاطر حضور مادران و خواهران خود که سال‌های زیادی دوست داشتند آن‌ها را از نزدیک در درون زمین ببینند بالا بود. من خودم را جزوی از این جامعه می‌دانم. آینده روشنی در انتظار ایران است. اگر این شروع مسیر است، باید خوشامد گفت. مطمئنم بقیه جهان هم احترام بسیاری می‌گذارند. مطمئنا این مطلب و مسئله‌ای است که باید در دستان مسئولین باشد. البته باید اعتراف کنم که تشویق بانوان در این بازی بسیار جالب بود.

او درباره مصدومان تیمش که در این بازی غیبت داشتند، اظهار کرد: مطمئنا دوست نداریم هیچ بازیکنی مصدوم باشد. این قبیل بازی‌ها فرصتی برای بازیکنانی است که خود را نشان دهند. مرتضی پور علی گنجی بازیکن مهم برای ما است اما نوع بازی روزبه چشمی و مجید حسینی و تداوم کارهای این دو بازیکن در بعد دفاعی، موجب امیدواری ما شد. اگر به خاطر داشته باشید، روزبه چشمی در استقلال هافبک بود اما من او را برای دفاع وسط آماده کردم.

وی افزود: مجید حسینی قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تنها در یک بازی حضور داشت اما به یک مدافع با استحکام بالا تبدیل شده است. این دفاع وسط ها برای ۱۰ سال آینده فوتبال ایران کافی هستند. مطمئنا یک تیم خوب از بازیکنانی با کیفیت بالا تشکیل شده است. یک بار دیگر عرض می کنم نسبت به قبل در شرایط بهتری هستیم. البته هنوز در جایگاهی که می خواهیم و یا بقیه عاشق آن هستند، نیستیم.

وی درباره ضد حملات تیمش در این بازی گفت: ما به دو سبک مختلف بازی کردیم. انتقال توپ‌های ما سریع بود و انتقال قطری را درون زمین دیدم. در نیمه دوم سعی کردیم توپ را بیشتر کنترل کنیم و با پاس‌های بیشتری بازی کنیم. البته فکر می کنم فوتبال خوبی را نشان دادیم اما در گل زدن کمی خجالتی بودیم و باید این موضوع را جبران کنیم. اگر صحبت‌های من مقداری از خضوع و افتادگی فاصله دارد به شخصه فکر می کنم شما در ایران فرصت های چندانی برای دیدن فوتبالی با این سطح ندارید. با کمال احترام فوتبالی که امروز دیدید، در سطح دیگری بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه چه راهی را برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا دنبال می کند، یادآور شد: وقتی تاج و اسلامیان از من دعوت کردند، قراردادم را تمدید کنم، در آن برهه جزوی از برنامه من نبود که پیشنهاد شش ماه را قبول کنم چون پیشنهادهایی به مدت چهار سال داشتم. این چالش را پذیرفتم چون می‌خواستم به هشت سال از زندگی خودم متعهد باشم. به اتفاقاتی که در این هشت سال رخ داد. برای بعضی‌ها که به این مسائل اهمیت و ارزش قائل نیستند باید بگویم من و کادرم فداکاری های زیادی کردیم.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم استحقاق این را داریم که برای قهرمانی در امارات رقابت کنیم. باید چه کار کنیم که مستحق این فرصت باشیم. چه کاری دیگری باید انجام دهیم که احترام بعضی از افراد را کسب کنیم. چه کار دیگری باید انجام دهیم که راه حل‌های مناسب باری آماده سازی تیم پیدا کنیم. چه کار دیگری باید انجام دهم که احترام بعضی از افراد را در این کشور به دست بیاوریم؛ افرادی که به صورت سیستماتیک به ما بی حرمتی می کنند؟ دیگر چه کار باید کنیم؟ واقعا شگفت زده هستم به خاطر بازیکنان. آن ها به تیم ملی متعهد هستند و فوتبال خوبی بازی می کنند. تلاش می کنیم اما در فیفا دی های اخیر از دو فرصت فقط یک فرصت را استفاده کردیم.

کی روش گفت: از طریق دوستم سرمربی بولیوی توانستیم این فرصت را نجات دهیم و بازی کنیم. بازی قبل با ازبکستان هم اینطور بود. اگر صادقانه بگویم من از این همه بی احترامی خسته هستم. توهین ها و دروغ هایی که به ما می گویند ناراحت کننده است. اگر ما را در ایران نمی خواهید، رو در رو بگویید. برخی از اصحاب رسانه و بعضی مربیان خاص همیشه همان ارکستر هستند. ولی متاسفانه رهبران ارکست صورت خود را نشان نمی دهند. ان‌شاءالله خدا کمک می کند که قدرت ادامه کار را داشته باشم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: بازیکنانم، کادر ما و رئیس فدراسیون استحقاق کمی احترام را داریم. دیگر چه کار باید انجام دهیم که به ما احترام بگذارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266647

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر