4

وزیر اطلاعات: تبلیغ مسیحیت در میان دانش‌آموزان کشور

  • کد خبر : 34006
  • ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۲

وزیر اطلاعات گفت: یکی از پروژه‌های مدنظر دشمن در جنگ نرم، مسیحی‌سازی دانش‌آموزان کشورمان است که با شعار “فقط عیسی” فعالیت می‌کنند

به گزارش افق حجت‌الاسلام حیدر مصلحی  در مراسم اختتامیه بیست ‌و هفتمین گردهمایی رؤسای مناطق و ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: یکی از پروژه‌های دشمن در جنگ نرم، مسیحی‌سازی دانش‌آموزان است که طبق اطلاعات رسیده یک جریان پروتستانی با شعار “فقط عیسی ” و با پشتیبانی صهیونیست‌ها در مدارس به راه افتاده‌ است.

وی افزود: انتهای این جریان همانند مسیحیت آمریکا، رژیم صهیونیستی قرار دارد که البته حساب آنها از اقلیت‌های دینی به رسمیت شناخته شده در نظام اسلامی جدا است.

وزیر اطلاعات   افزود: اینها موفق شده‌اند تعدادی از معلمان و دانش‌آموزان را با راه‌اندازی‌های NGO‌هایی از مجموعه آموزش و پرورش تحت تأثیر و هدایت خود قرار دهند که البته طرح این موضوع نه به عنوان بزرگی و شدت کار آنها بلکه به عنوان هشداری نسبت به شرایط موجود است.

حجت‌الاسلام مصلحی تصریح کرد: یکی از صحنه‌های مهم این جنگ نرم عرصه آموزش و پرورش است و البته علی‌رغم تجربه‌های موفقی که دشمن در این رابطه با خود همراه داشته است، در نظام اسلامی ایران به دلیل ویژگی‌های خاص آن نتوانسته است به نتیجه برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34006

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر