1

توصیه‌های مهم به هواداران فولاد در آستانه دیدار با السد

  • کد خبر : 155794
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

نگاهی گذرا به صفحات هواداری فولاد در شبکه‌های اجتماعی طی روزهای منتهی به بازی حساس فولاد و السد این نگرانی را ایجاد می‌کند که باز هم قرار است اشتباه دیگری تکرار شود.

به گزارش بانک ورزش، در آستانه این دیدار حساس، خوزستان اسپورت پیامی برای هواداران فولاد منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید.
۱- انتظار طولانی به سر آمده و فصل جدیدی از لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده است. جمعیت فوتبالدوست خوزستان تا ساعاتی دیگر به سمت استادیوم غدیر سرازیر می شوند تا غرور خود را در قالب تیمی به نام فولاد فریاد بزنند. فولاد دهه ۹۰ شمسی برای خوزستانی ها فقط یک تیم فوتبال یا باشگاهی متعلق به کارخانه فولاد نیست. فولاد حالا بهانه ای برای اتحاد همه خوزستانی هاست. همه خوزستانی ها که مدت هاست مرارت زندگی غبارآلود را در کنار هم تحمل می کنند.

۲- بازی فولاد و استقلال را یادتان هست؟ همان بازی که فولاد در خانه به استقلال باخت و تکلیف قهرمانی لیگ سیزدهم به هفته آخر کشیده شد. بازی فولاد و السد را چطور؟ همان مسابقه ای که با استراتژی غلط برخی منجر به حذف فولاد شد. بازی فولاد و سپاهان را که فراموش نکرده اید؟ مسابقه ای که دو هفته پیش انجام شد. در تمام این بازی های مهم قرار بود استادیوم غدیر تبدیل به جهنم تیم های مهمان شود ولی نتیجه ای که رقم خورد کاملا برعکس بود.

۳- نگاهی گذرا به صفحات هواداری فولاد در شبکه های اجتماعی طی روزهای منتهی به بازی حساس فولاد و السد این نگرانی را ایجاد می کند که باز هم قرار است اشتباه دیگری تکرار شود. در اکثر صفحات مذکور یا از واژه «انتقام» استفاده شده یا از کلمات ترکیبی نامترادفی چون «جهنم و غدیر.» تزریق حساسیت اضافه به تیمی که بیشترین فشار روحی روانی را در این فصل تحمیل کرده، آزمون و خطایی است که قبلا نتیجه منفی آن را دیده ایم.

۴- آن هایی که هواداران فولاد را به کینه جویی و انتقام گرفتن از تیم های مهمان آسیایی دعوت می کنند چندان ناآشنا نیستند. آن ها، تا دیروز، در پرونده بازیکنان سرباز، شدیدترین جوسازی ها را علیه باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان داشتند و امروز در لباس دوست وارد شده اند و هواداران خوزستانی را دعوت به ساختن «جهنم» در «غدیر» می کنند.

۵- سیف الله دهکردی از هواداران فوتبال خوزستان درخواست کرده حضوری فراگیر در استادیوم داشته باشند. او اما از همان هواداران خواسته ضمن حضور پرشمار و تصاحب دوباره عنوان بهترین تماشاگران منطقه غرب آسیا، فرهنگ بالای خود را به نمایش بگذارند. دهکردی به خوبی تشخیص داده که انتقال حساسیت کاذب از روی سکوها به درون میدان مسابقه می تواند تا چه میزان به تیم میزبان ضربه وارد کند.

۶- انتظار طولانی به سر آمده و فصل جدیدی از لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده است. بعد از دو باخت متوالی به سپاهان و سایپا، شکست دادن السد می تواند بهترین هدیه برای انبوه جمعیت فوتبالدوستی باشد که مدت هاست به اجحاف شدن در حق تیم محبوبشان عادت کرده اند. آفتاب چهارشنبه که در اهواز پایین برود، اعداد نقش بسته جلوی نام فولاد و السد روی تابلوی استادیوم غدیر، برای فوتبالدوستان خوزستانی، مهم ترین اعداد دنیا خواهند بود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155794

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر