2

علی کریمی پاسخ فرهاد مجیدی و هوادارانش را داد؛ بگذارید خوش باشند!

  • کد خبر : 169565
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۵۹

محبوب ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس گفت: «بر اساس تجربه من، زمانی لایی حساب می‌شود که بازیکن توپ را از بازیکن حریف عبور دهد و در اختیار داشته باشد.»

علی کریمی در حاشیه سفرش به مشهد مقدس از پرسپولیس و برانکو حرف زد و تیمش را مدعی قهرمانی دانست. او با دفاع از مرد کروات سعی کرد روحیه تیم جوان پرسپولیس را بالا ببرد.

اما بخش مهمی که در حاشیه دیدارش در مشهد به خبرنگاران گفت، واکنشی بود که به جنگ اینستاگرامی چند روزه گذشته هواداران فرهاد مجیدی مربوط می شد. اینکه هواداران او می گویند در بازی ۴ سال قبل پرسپولیس و الغرافه، مجیدی به کریمی لایی انداخته است. بحثی که حسابی داغ شده و بازتاب های زیادی داشته.

خبرنگاری از کریمی در این باره پرسید و علی کریمی بعد از اتفاقات جنجالی رختکن بازی ایران و ستارگان که به قهر مجیدی منجر شد، حرف هایی زده که خیلی شباهت به پستی دارد که در اینستاگرام های منتسب به او نقل شده بود.

خبرنگاری از کریمی درباره ادعای مجیدی و هوادارانش پرسید. از اینکه به علی کریمی لایی انداخته اند و کریمی پاسخ داد: «تا آن موقع که ما فوتبال بازی می‌کردیم، می‌دانستیم کسی که لایی می‌زند باید از بازیکن مقابلش هم عبور کند. حالا اگر دوستان دوست دارند با این شرایط دلشان خوش شود برایم فرق ندارد و اگر با این لایی زدن خوشحال می‌شوند بگذارید خوشحال شوند.»

کریمی تاکید کرد: «من نمی دانم چرا این مسائل به وجود آمد ولی خیلی خوشحالم که این بحث ها به وجود آمده است زیرا بازیکنان بزرگ هم در فوتبال لایی می‌خورند اگر چنین نبود به جای شورت ورزشی، ورزشکاران باید دامن می‌پوشیدند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169565

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر