2

پاسخ محمود خوردبین درباره اظهارات محمد مایلی کهن

  • کد خبر : 10057
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱

محمود خوردبین در گفت وگو با فارس درباره اظهارات محمد مایلی کهن اظهار داشت: اول این آقا باید بداند که برد و باخت در زمین مشخص میشود و شکست تیم در بوشهر ربطی به پلاکاردی که هواداران بوشهری یا هر فردی دیگر به ورزشگاه آوردند، نداشت. امیدوارم حرف‌هایی که زده میشود بیربط نباشد. وی افزود: […]

محمود خوردبین در گفت وگو با فارس درباره اظهارات محمد مایلی کهن اظهار داشت: اول این آقا باید بداند که برد و باخت در زمین مشخص میشود و شکست تیم در بوشهر ربطی به پلاکاردی که هواداران بوشهری یا هر فردی دیگر به ورزشگاه آوردند، نداشت. امیدوارم حرف‌هایی که زده میشود بیربط نباشد.
وی افزود: علاوه بر این باید خدمت آقای مایلی کهن عرض کنم که من مستقیما زیر نظر حبیب کاشانی کار میکنم و سرپرستی تیم به ایشان هیچ ربطی ندارد. تمام گزارشات و وظیفه خودم را به خوبی انجام داده‌ام لطفا ایشان لازم نیست نگران من باشد.

خوردبین ادامه داد: ایشان میگوید یک ساعت زودتر و یک ساعت دیرتر باید بر سر تمرین حاضر شوم و سپس تمرین را ترک کنم اما از ایشان میپرسم پس کارهای بیرونی تیم را چه کسی باید انجام دهد؟ من خوشبختانه با آقای کاشانی هماهنگ هستم و خودم کار خودم را بلدم.
خوردبین در پایان خاطرنشان کرد: به احترامی این روزهای عزیز فعلا جواب بیشتری به این آقا نمیدهم تا انشاءالله بعدا. امیدوارم بچه‌های پرسپولیس با یک بازی خوب و منطقی در مقابل نفت به سه امتیاز بازی برسند تا هرچه سریعتر از این شرایط خارج شویم و هر فردی هر حرفی را نزند. انشاءالله با کمک کادر فنی و بازیکنان با یک برد خیلی از مسائل درست میشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر