1

بر سر تعطیلی دولت و بدهی معامله نمی‌کنیم

  • کد خبر : 103207
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸

سخنگوی کاخ سفید گفت: جایگاه رییس جمهور در ایالات متحده نباید و مردم آمریکا نمی‌توانند به کنگره برای انجام وظیفه خود که در روزهای واقعی همانند سراسر این دوره زمانی که به آن نپرداخته‌اند، باج دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از صدای آمریکا، کاخ سفید اعلام کرد: هنوز به توافقی با جمهوری خواهان کنگره بر سر راه حل احتمالی برای پایان بخشیدن به تعطیلی ایالات متحده و مشکل سقف بدهی دولت، دست نیافته است.

جی کارنی سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه رویکرد سازنده جمهوری خواهان در گفت‌وگوهای اخیر نشان دهنده این است که آنها نیاز به تهدید پیش از فرآیند حرکت رو به جلو را حذف کرده‌اند، گفت: هنوز هیچ توافقی به دست نیامده است.

وی افزود: جایگاه رییس جمهور در ایالات متحده نباید و مردم آمریکا نمی‌توانند به کنگره برای انجام وظیفه خود که در روزهای واقعی همانند سراسر این دوره زمانی که به آن نپرداخته‌اند،باج دهد.

پیش از این سناتور سوزان کالینز سناتور جمهوری خواه از ایالت مین گفته بود: گفت‌وگوها با رئیس جمهور «خوب ولی بی نتیجه» بوده و بر نگرانی جمهوری خواهان درباره نیاز به معامله بر سر بدهی ملی ۱۶٫۷ تریلیون دلاری افزوده شده است.

او با اشاره به اینکه حداقل اوباما با اعضای هر دو حزب کنگره گفت‌وگو می‌کند، گفت: شاید او نخواهد آن را یک مذاکره بنامد، ولی من آن را مذاکره خواهم نامید و آن را به عنوان یک پیشرفت تلقی خواهم کرد.

گزارش‌ها به نقل از قانون‌گذاران و مشاوران حکایت از آن دارد که جمهوری خواهان برای ادامه مذاکرات به منظور تامین مالی دولت  پیشنهاد افزایش سقف بدهی برای مدت کوتاه شش هفته‌ای را ارائه کرده‌اند.

این می‌تواند برای اوباما که اصرار دارد دولت فدرال باید بدون اعمال نظرهای خاص به طور کامل باز شود، مشکل آفرین باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر