1

رأی ندادن به وزرا به معنی افراطی‌گری نیست

  • کد خبر : 104659
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نمایندگان در پی کمک به دولت هستند، تاکید کرد: رأی ندادن به وزرای پیشنهادی به معنی افراطی‌گری نیست.

جواد جهانگیر‌زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کارآمدی، توان اداره امور، تناسب توانایی با مسئولیت فعلی و شناخت از حوزه ماموریت را از جمله ویژگی‌هایی دانست که نمایندگان در رای اعتماد به وزرا لحاظ خواهند کرد.

وی همچنین بر ضرورت سلامت اخلاقی و مالی وزرای پیشنهادی تاکید کرد و گفت که نمایندگان بر این موضوع نیز به صورت جدی دقت خواهند کرد.

نماینده مردم ارومیه در با بیان اینکه شرایط فعلی کشور به گونه‌ای است که مجلس باید از دولت حمایت کند، تصریح کرد: البته دولت نیز باید حمایت از مجلس را قدر بداند و در راستای تعامل بکوشد.

جهانگیر‌زاده با تاکید بر اینکه وکلای ملت از دشواری بار مسئولیت دولتمردان آگاهند، خاطرنشان کرد: نمایندگان در راستای خدمت به مردم از هیچ کمکی به دولت دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به جلسه فردای رای اعتماد به سه وزیر دولت یازدهم اظهار داشت: جلسه فردا همایشی است از نشان دادن جدیت نمایندگان برای رسیدن به اینکه آیا وزیر پیشنهادی می‌تواند مجموعه خود را به درستی مدیریت کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=104659

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر