2

ناپدید شدن خواننده زن مخالف پوتین!+تصویر

  • کد خبر : 105697
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹

خانواده نگران یکی از اعضای گروه موسیقی دختران در روسیه می‌گویند، وی در سیستم کیفری گسترده این کشور “ناپدید” شده است. به گزارش دیلی میل، “نادژدا تولوکونیکووا”، ۲۳ ساله پس از شکایت درخصوص شرایط زندانش در “موردوویا” در جنوب شرق مسکو، به مکان نامشخصی منتقل شده است.

قانون آنلاین:”آندری”، پدر وی شب گذشته گفت: ما حتی نمی‌دانیم او در کدام بخش روسیه است. این یک آدم‌ربایی است.این خواننده پس از اعتراضات در سال ۲۰۱۲ به مدت دو سال به زندان محکوم شد.

در ماه سپتامبر تولوکونیکووا در اعتراض به “تهدید به قتل و شرایط کار بردگان در تبعیدگاه” اعتصاب غذا کرد.

همسر تولوکونیکووا گفته از زمان ترک اردوگاه در ۲۲ اکتبر خبری از همسرش نشده است.وی افزود: ما اکنون ۱۳ روز است که خبری از “نادژدا” نداریم. باور ما این است که سرویس زندان این روش عجیب و غریب را انتخاب کرده تا او را مجازات کند.

این دختر ۲۳ ساله به همراه “ماریا آلخینا” و “یکاترینا سماتسویچ”، اعضای یک گروه موسیقی پانک بودند که در ماه فوریه ۲۰۱۲ و در حالی که نقاب به صورت داشتند، به کلیسای جامع مسکو وارد شدند و آهنگی اعتراضی علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اجرا کردند.این سه زن در پی این اقدام بازداشت شدند و به جرم “اوباشگری” و “توهین به مقدسات” به تحمل دو سال حبس محکوم شدند.خانم تولوکونیکووا آخرین بار در روز ۲۴ اکتبر زمانی که به ایستگاه چلیابینسک در کوه‌های اورال رسیده بود، توسط یکی از مسافران دیده شد به گزارش فرارو، .سرویس فدرال اجرای مجازات روسیه تایید کرد که تولوکونیکووا به تبعیدگاه دیگری منتقل شده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نداد.

یک منبع آگاه در توییتر گفت، سرویس زندان اعلام کرده است که مکان تولوکونیکووا “بعدها” فاش خواهد شد.تولوکونیکووا و ماریا آلخینا، دیگر عضو گروه او در حال گذراندن دو سال زندان هستند. یکاترینا سماتسویچ پس از تقاضای تجدید نظر از زندان آزاد شد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105697

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر