3

هـاشم کـارگـر به عنوان مدیرکل جدید دفتر ریاست و روابط عمومی کشور منصوب شد

  • کد خبر : 107738
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲

با حکم معاون قـوه قضاییه و رئیس سازمـان ثبت اسناد و امـلاک کشور، مدیرکل جدید دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد.

طی حکمی توسط احمد تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمـان ثبت اسناد و امـلاک کشور،‌ هـاشم کـارگـر به عنوان مدیرکل جدید دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد.

مهر:در متن این حکم آمده است: انتظار دارد با سرلوحه کار قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و همگام با خط مشی‌‌ها و تدابیر متخذه و با استفاده مؤثر از منابع و امکانات موجود و اهتمام بر برنامه ریزی در انجام کلیه فعالیت‌ها، سازماندهی مناسب نیروی انسانی و نیز بهره گیری از فناوری‌های نوین، زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب توأم با سرعت و دقت به همکاران و متقاضیان را بیش از پیش فراهم کنید.

رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه، اهتمام ویژه در ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به آنان، تعامل نظام مند و مؤثر با سایر بخشهای سازمان، به منظور حسن جریان امور مورد تأکید است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر