1

شایعه عجیب در خصوص ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس

  • کد خبر : 108443
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

ترکیب پیشنهادی هیئت مدیره به وزارت ورزش سنگ بزرگی است، علامت نزدن؛ از پورمختار تا محسن رضایی و دادکان!

پرسپولیس را حاشیه‌ها دوره کرده‌اند. هدف امروز آنها البته مدیریت این باشگاه است که شایعه تغییرش را زیاد می‌شنویم. همه این شایعه‌ها البته در یک مورد با هم اتفاق نظر دارند و آن، برکناری قریب‌الوقوع محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس است.

 برای جانشینی‌اش هم نام امیر عابدینی را بیش از همه شنیدیم. مدیرعامل سال‌های دور پرسپولیس که حالا مدیریت داماش را با انتقادات بسیاری که به سیاق مدیریت‌اش وارد است برعهده دارد و خود او هم بر خبر مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس مهر تکذیب نزد.

 عابدینی البته از رویانیان هم برای حضور در پرسپولیس دعوتنامه گرفته بود اما به‌عنوان قائم مقام یا مدیر سازمان فوتبال، نه مدیرعامل. حالا اما گویا کل داستان فرق کرده چرا که دو روز پیش، امیر عابدینی و معاون رویانیان در امور بین‌الملل پرسپولیس در حال ورود به ساختمانی در ولنجک دیده شدند.

 همه چیز از بازگشت مدیرعامل سابق به پرسپولیس حکایت دارد و همه شایعه‌ها هم نام او را در لیست مدیران تازه‌وارد به این باشگاه نوشته‌اند.

 یکی از این لیست‌ها را اینگونه منتشر شده و در توضیح آن آورده: «مدیران وزارت ورزش در حال رایزنی با افراد مختلف برای انتخاب هیات مدیره‌ای جدید برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند.

 از یک منبع آگاه شنیدیم که برای تغییر شکل هیات مدیره‌ پرسپولیس، ترکیبی مقتدر و متشکل از سیاسیون و اهالی ورزش پیشنهاد شده. ترکیبی ۵ نفره شامل محمدعلی پورمختار رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام، محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال، حسین هدایتی رییس سابق هیات مدیره و امیر عابدینی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس.»

 یک شایعه هم این بود که رویانیان تا آخر فصل بر صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خواهد نشست و گزینه‌های جانشینی او هم اگر تایید شوند، باید تا آخر فصل سیزدهم کنار گود بنشینند و خود را برای فصل بعد آماده کنند. همه اینها را اما فقط شنیده‌ایم و برای باور اتفاقی که در راه است، همچنان باید زمان را وام بگیریم.

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108443

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر