1

همان یک بار که تسخیر کردید فتنه و آشوب از پهلویش درآمد

  • کد خبر : 109766
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

«اگر به نطق رسمی آقای وزیر اطلاعات در زمان رای اعتماد در مجلس استناد کنیم، ایشان هم از این نظر همین مشی را در نظر گرفته‌اند ضمن اینکه هنوز وضعیت گذشته به «تسخیر دولت جدید» درنیامده، این دوران، دوران گذار و فترت است»! این عبارات بخشی از سخنان علی یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی و دستیار ویژه روحانی در امور اقوام و اقلیت‌های دینی است که اخیراً در گفت‌وگو با ایسنا بیان شده است.

به گزارش رجانیوز، مشخص نیست سخنان مبهم و عجیب یونسی درباره تسخیر وزارت اطلاعات را چگونه باید تفسیر کرد و اگر معنای این سخن کنار گذاشتن نیروهای کارآمد و متعهد در این نهاد حساس و جایگزینی نیروهای سیاست‌زده‌ای است که در سالهای گذشته آسیب‌های حضور آنها در نهادهای مختلف نظام بارها و بارها اثبات شده است، باید منتظر ماند و دید مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای نظارتی چه واکنشی به این مسئله خواهند داشت.
رجانیوز اضافه کرد: به نظر می‌رسد یونسی که به دلیل آگاه بودن از عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به خود برای تصدی جایگاه وزارت اطلاعات، نتوانست حضور مستقیم در این وزارتخانه داشته باشد، اکنون به دنبال تاثیرگذاری بر ساختار امنیتی کشور و دور زدن نظارت نمایندگان مردم در بهارستان است.
شایان ذکر است خروجی اخلالگری‌های افراطیون وزارت اطلاعات، وقوع آشوب‌ها و فتنه‌انگیزی‌های زنجیره‌ای بود که همزمان از سوی وزارت علوم و وزارت کشور و ارشاد وقت شارژ می‌شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109766

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر