3

فشار اوباما به بشار اسد برای کنار رفتن از قدرت

  • کد خبر : 11378
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۵:۱۱

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ژست آمریکایی ها در بحث دموکراسی فریبی بیش نیست، گفت: آمریکایی ها و غربی ها تصور می کنند جریان مقاومت وابسته به یک و یا دو رژیم است در حالی که چنین نیست، جریان مقاومت ریشه در بیداری عظیم امت اسلامی […]

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ژست آمریکایی ها در بحث دموکراسی فریبی بیش نیست، گفت: آمریکایی ها و غربی ها تصور می کنند جریان مقاومت وابسته به یک و یا دو رژیم است در حالی که چنین نیست، جریان مقاومت ریشه در بیداری عظیم امت اسلامی دارد.

کاظم جلالی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به فشار اوباما به بشار اسد برای کنار رفتن از قدرت، اظهارداشت: آمریکا همیشه تلاش می کند نقش مبصر کلاس را بازی کند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در همه تحولات دنیا به نوعی خودشان را دخیل می کنند و در سوریه کاملا شاهد دخالت های معنادار آمریکا هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چنین موضع گیری هایی از سوی آمریکا ژست های دوکراتیک فریبکارانه است و دروغی بیش نیست.

جلالی در ادامه افزود: اگر این اظهارات در دفاع از دموکراسی ژست نیست پس چرا آمریکا در قبال انقلاب مردم بحرین چنین مواضعی نداشت و چرا انقلاب بحرین با وضعیت خشونت باری مواجه شد.

وی ادامه داد: بنابراین آمریکایی ها به دنبال منافع و مصالح مردم دیگر کشورها نیستند و منافع خود و صهیونیسم جهانی را تعقیب می کنند.

نماینده شاهرود گفت: آمریکایی ها و غربی ها تصور می کنند جریان مقاومت وابسته به یک و یا دو رژیم است در حالی که چنین نیست، جریان مقاومت ریشه در بیداری عظیم امت اسلامی دارد.

جلالی تصریح کرد: حادثه ای که در مصر رخ داد یک بخشی مربوط به مسائل اقتصادی درون مصر بود اما بخش دیگر آن در اعتراض به عملکرد دولت مبارک بود. لذا این تصور که بتوانند حرکتی کنند و منجر به تصعیف مقاومت شوند اشتباه است زیرا جریان مقاومت جریانی شکل یافته است و با تغییر و تحولات نمی توانند فکر و ایده مردم را تضعیف  کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر